Sko

Helena81

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Merkelig spørsmål kanskje,men hva slags sko tenker dere å gå med utover høsten? Må kjøpe meg nye sko og vil ha noen som er gode å gå i og som jeg ikke er så vanskelige å få på. Ikke så lett å bøye seg for å knyte sko lenger;)

Enkelt spørsmål for meg som bor i Bergen: støvler
:P

Jeg har goretex joggesko fra Salomon som brukes mye. Har også støvler om det er veldig mye regn.

jeg kjøpte med et hvitt par med de populære reebookskoa i sommer! De er seriøst de beste skoene jeg har gått med på veldig mange år! Derfor har jeg nå kjøpt et par svarte også. De får holde frem til termin, når barnet er utenfor magehulen forsvinner vannet i beina på 1 uke, så da kan jeg ta i bruk resten ;)

Uggs :D har også noen svarte litt høyhelte støveletter som sikkert blir litt brukt :)

Enkelt spørsmål for meg som bor i Bergen: støvler
:p

Det dekker de fleste dagene, ja.

I tillegg har jeg byttet ut snøringen med strikk i joggeskoene, og tenker å lete etter noen ok ankelboots snart.

Det har jeg også lurt på... Nå er jeg veldig glad hver gang det regner og jeg kan gå med støvler (har sånne halvhøye, så de er veldig enkle å få på og av), kjøpte meg også er par svarte nike sko som "passer til alt", måtte ha noen gode sko pga ryggen, men det begynner å bli slitsomt (og vanskelig) å knyte skoene... Så skulle gjerne hatt et par høstsko også, som er enkle å få på og gode å gå i. De høyhelte skoene jeg har må stå i høst...

Jeg tenker å kjøpe meg noen ankelstøvletter med lav hæl og glidelås i siden. De funker også til alt :)

Bruker sorte joggesko til det meste. Har de løst knytt, med knute på hele tiden, og langt skojern hengende ved utgangsdøren. Har slitt med ryggen lenge før graviditeten, så hæler har vært ut, og helt flate sko ala toms og uggs er også utelukket.

Jeg bruker disse. Helt fantastiske for de med vond rygg. Gode dempere :)
Skal kjøpe meg ett nytt par nå, selv om mine har holdt i 4 år og er like gode enda! Da ser man at man får det man betaler for, de er litt dyre. Har bare lyst på ny farge ;) jeg bare tråkker rett opp i de, fantastisk å slippe å bøye seg og presse magen :p

Vedlegg

• 1442821196416.jpg
    1442821196416.jpg
    37,8 KB · Visninger: 31
Jeg er veldig dårlig på å velge gode sko så det går ofte i tøysko for meg, noe som ikke er godt for bena eller ryggen. Har lyst å kjøpenye joggesko men tror det får bli etter fødsel for er mulig jeg har litt vann i bena for jeg merker at noen sko er trangere nå enn før. Men joggesko er nok det jeg kommer til å gå for nå videre.

Jeg bruker et par ferskenfargede Asics joggesko med god demping. Elsker dem, bruker dem til hverdagskjoler også:-) De har en slags sokk ved ankelen som gjør at de er veldig enkle å ta av og på, trenger ikke knyte lissene. Bruker bare en lang skoskje. Ellers så bruker jeg et par halvhøye Hunter-støvler med ekstra innleggssåle. Når snøen kommer har jeg et par skinnstøvler med lav hel, som bare er å tråkke oppi. Skal legge noen gode såler oppi. Så tror jeg har det jeg trenger.

Back
Topp