Sko

Smule3

Betatt av forumet
Er det noen som har tips til gode og lette sommersko for oss preggisdamer?
Har hørt om fitflops, med de er DYRE! Så andre forslag mottas med stor takk, da ballerinaskoene ikke føles så bra lenger..

Jeg bor i joggesko, sliter også veldig med sommersko, så følger :p

Jeg har kjøpt meg cloggs/crocks. Har for inne og ute, og jeg elsker å gå barbeint. Resten er det joggesko på tur.

Har ikke kjøpt noe ennå, men fikk anbefalt av venninne som har termin I september å vurdere Vans - bredere over foten og lette å få på og av (dog kanskje ikke helt ideelt i sommervarmen)

Jeg bruker også birkenstock sandaler. Det kan anbefales. Jeg har også et par på jobben. Har brukt det merket I flere år og det er verdt hver krone. Anbefales også å ta med når du skal føde sa svigerinna mi
De passer også etter graviditet!

Birkenstock sandaler her også! :)

Jeg har bestilt meg Bob`s fra USA, blir levert en av de nærmeste dagene :woot:
De er akkurat som Tom`s, men med mye bedre såler i følge mine venninner.
Føler ikke at jeg kan gå i sandaler på jobb, så trenger noen lette sommer sko som har mer enn 2 mm såler..

Ser etter sko selv... Har bare noen slitte joggesko, ballerina og høyhelte sko :p har funnet noen sneakers fra addidas som var utrolig behagelige... Men ikke bare bare finne sommer sko nå... Spesielt ikke når jeg er super kresen på sko :p har lyst på nye Toms, men finner ikke noen jeg liker :p

jeg bruker også Birkenstock sandaler og de er fantastisk gode! Har Tod´s til finbruk, ellerså bruker jeg lette joggesko/sneakers fra adidas:)

Jeg har bestilt meg Bob`s fra USA, blir levert en av de nærmeste dagene :woot:
De er akkurat som Tom`s, men med mye bedre såler i følge mine venninner.
Føler ikke at jeg kan gå i sandaler på jobb, så trenger noen lette sommer sko som har mer enn 2 mm såler..
Jeg har Bobs og de er kjempegode å gå i :) :)

Har dere alle plager i forhold til sko..? Jeg merker ingen forskjell, så bruker Toms'ene mine nå, og tenkte kjøpe meg et nytt havajanas par (elsker å loffe rundt med dem :P)

Så på noen sandaler som heter Betula i dag, billigere enn birken, men kjentes like gode ut syns jeg. Må kanskje kjøpe meg et par etterhvert, for det kan bli varmt med kun joggesko vil jeg tro :p

Tror Eurosko selger birkenstock skoa :) har kommet masse nye farger og modeller!

Kjøpte meg noen lignende birken som het noe som kleint som "take me" på Eurosko for et par dager siden. Passet faktisk foten min bedre + billigere :)

Back
Topp