Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste skoene jrg tlr kjøpe på nett er basic joggeskoa på Ebay.. Ellers går jeg i butikk og prøver, kjennet og ser![]()
Zalando er ikke akkurat favoritten om dagen, klarte å sende meg feil strørrelse 2 ganger på rad - og da ble jo den str. jeg skulle ha utsolgt i mellomtiden. Hvor vanskelig er det å plukke 38,5 fra hylla liksom? Fikk først 37,5 så 38.Zalando.no skopunkten.no
Er meget sko elsker men er ikke så enkelt å finne sko har store føtter :/Zalando er ikke akkurat favoritten om dagen, klarte å sende meg feil strørrelse 2 ganger på rad - og da ble jo den str. jeg skulle ha utsolgt i mellomtiden. Hvor vanskelig er det å plukke 38,5 fra hylla liksom? Fikk først 37,5 så 38.
Må vel være flere skoelskere her vel?![]()
Jeg elsker sko <3 men har for tiden vanskelig for å finne DET paret liksom!!Zalando er ikke akkurat favoritten om dagen, klarte å sende meg feil strørrelse 2 ganger på rad - og da ble jo den str. jeg skulle ha utsolgt i mellomtiden. Hvor vanskelig er det å plukke 38,5 fra hylla liksom? Fikk først 37,5 så 38.
Må vel være flere skoelskere her vel?![]()
Syns egentlig ikke det jegMen det er jo så dårlig utvalg i fysiske butikker...
Jeg har små føtter og har samme problemet, hvertfall når det gjelder pensko.. Prøvde så og si alt de hadde på DNA en gang og alt var for stort..Hater sko. Bruker 42, det er umulig å finne fine sko i så store størrelser.
Shoeday er den eneste plassen jeg kan finne ok sko, men kvaliteten der er ikke noe særlig. Finner på XXL og, men det er dårlig med pensko der...Jeg har små føtter og har samme problemet, hvertfall når det gjelder pensko.. Prøvde så og si alt de hadde på DNA en gang og alt var for stort..
Joggesko derimot finner jeg heldigvis i min strmen hallskoene mine er faktisk jr sko..
Hehe, ja lite pensko derShoeday er den eneste plassen jeg kan finne ok sko, men kvaliteten der er ikke noe særlig. Finner på XXL og, men det er dårlig med pensko der...![]()