Sko sko sko!

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Jeg er skogal! Spesielt etter sneakers. :D

I hvilke nettbutikker handler dere sko?

Eneste skoene jrg tlr kjøpe på nett er basic joggeskoa på Ebay.. Ellers går jeg i butikk og prøver, kjennet og ser :)

Kjøpte nettopp noen knallgule på bianco si nettside. Jeg er fryktelig kresen da. Men de gule skoa var så stygge, jeg måtte ha de. Ellers elsker jeg pumps. Og skoa på kjoledamen.no ! De aller fleste der vil jeg ha gitt :p Har altfor mye sko selv.... :p

Zalando.no skopunkten.no
Zalando er ikke akkurat favoritten om dagen, klarte å sende meg feil strørrelse 2 ganger på rad - og da ble jo den str. jeg skulle ha utsolgt i mellomtiden. Hvor vanskelig er det å plukke 38,5 fra hylla liksom? Fikk først 37,5 så 38. :confused:

Må vel være flere skoelskere her vel? :p

Zalando er ikke akkurat favoritten om dagen, klarte å sende meg feil strørrelse 2 ganger på rad - og da ble jo den str. jeg skulle ha utsolgt i mellomtiden. Hvor vanskelig er det å plukke 38,5 fra hylla liksom? Fikk først 37,5 så 38. :confused:

Er meget sko elsker men er ikke så enkelt å finne sko har store føtter :/

Nelly, brandos og sportamore er de jeg kommer på som jeg har kjøpt sko hos i det siste :)

Hater sko. Bruker 42, det er umulig å finne fine sko i så store størrelser.

Jeg elsker sko <3 men har for tiden vanskelig for å finne DET paret liksom!! :p

Men det er jo så dårlig utvalg i fysiske butikker...
Syns egentlig ikke det jeg :-P Liker basic boots og støvletter jeg kan stasje opp selv, eller helt enkle canvas-sko som passer bedre til "alvestilen" min :-P Liker å handle sko i London da :-P

Hater sko. Bruker 42, det er umulig å finne fine sko i så store størrelser.
Jeg har små føtter og har samme problemet, hvertfall når det gjelder pensko.. Prøvde så og si alt de hadde på DNA en gang og alt var for stort..

Joggesko derimot finner jeg heldigvis i min str :) men hallskoene mine er faktisk jr sko..

Jeg har små føtter og har samme problemet, hvertfall når det gjelder pensko.. Prøvde så og si alt de hadde på DNA en gang og alt var for stort..

Joggesko derimot finner jeg heldigvis i min str :) men hallskoene mine er faktisk jr sko..
Shoeday er den eneste plassen jeg kan finne ok sko, men kvaliteten der er ikke noe særlig. Finner på XXL og, men det er dårlig med pensko der... :p

Hvis jeg skulle brukt nettbutikk til å handle sko hadde jeg sikkert sett på nelly og zalando :) Eller kanskje googlet

Back
Topp