Sko på føden

SHS

Elsker forumet
Trenger man virkelig å ha med egne sko til å ha på føden?

Vil gjerne høre erfaringer og tips. Har fått anbefalt å ha med Crocs, men det må da være mulig å klare seg uten sko eller evt. bruke noen andre sko enn disse klumpete greiene?

Jeg hadde med meg behagelige og myke tøfler.

Ville hvertfall hatt med meg noe å dusje med!

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Jeg labbet rundt i tjukke sokker, stort sett, hadde også gode joggesko stående (var en stund på sykehuset). Anbefaler også badesko til dusjen.

Jeg labbet rundt i tjukke sokker, stort sett, hadde også gode joggesko stående (var en stund på sykehuset). Anbefaler også badesko til dusjen.

Men hvorfor trenger man badesko i dusjen? Er det fordi dusjen er ekkel eller fordi man er redd for å skil?

Har ikke crocs og kommer ikke til å kjøpe dem fordi jeg skal føde;)
Brukte blå engangssokker i dusjen og helt vanlige sko ellers.

Eg hadde med meg Crocs, men tusla berre rundt på sokkene. Var ikkje ofte eg klarte ut av senga pga bekkenet...

Jeg trodde det var fordi de ikke ønsker at pasienten skal gå barføtt eller i sokkelesten. Men dette er jeg ikke 100% % sikker på :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er pga hygiene! Crocs, slippers, tøfler, el lignende funker fint.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Gode tøfler vil du ha bruk for på føden

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg brukte tøffler på barsel, på føden gikk jeg ingen plass annet enn når jeg kom inn...

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Jeg brukte slipers, med lester inni. Men dusjet ikke med tøfler på, det får da være måte på...

Brukte slipers. Dytta de på om jeg orket å gå litt rundt.. og så er det noe med at før en har født og ønsker en dusj, så kan det komme blod o.l , samme som å ta dusj etter fødsel.. maaaaaasse "gugg" kommer. Og er jo lett å vaske sliperser enn tøfler da.
Og ikke fare for å skli med det i dusjen om en tar en dusj under fødsel osv

Hadde adidas sandaler. Var ikke keen på å gå barføtt hvertfall :)

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Hadde med sånn slipperser.. Men tror ikke jeg brukte dem så mye, bare når vi gikk å henta melk til lillemor (hun var flaskeunge...)

Jeg brukte slipperser, ville ikke vært foruten. Jeg vil ikke ha sykehusbakteriene fra gulvene opp i senga og like ved babyen min.. Det er greit å ha noen man kan spyle av i dusjen og desinfisere før man drar hjem.. Jeg kjøpte på økonomisko og kastet de når vi dro.

Fødte, dusjet, sminket meg og reiste hjem. Klarte meg fint med skoene jeg ankom i...

Sent from my iPad using Tapatalk

Back
Topp