Sko på føden

Hadde crocs forrige gang og skal ha med de nå også

Snart mor til to gutter

Hadde med meg noe slipperser, var greit å ha! De gulvene på sykehuset er det mye rart på :/ så jeg gjorde det for min egen hygiene, og at jeg ikke ville få drit fra gulvene opp i senga der jeg og babyen lå!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Det er kjempe mange damer før deg som har gått igjennom renselsen og dusjet i den dusjen på føden. Så for din egen del ville jeg hatt noe på beina ja..for disse beina tar du med opp i sengen å alt
. Grøss.. blir litt kvalm av tanken...

Jeg hadde med crocs, blir nok med neste gang også :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Jeg hadde med crocslignende sko ja. Skulle jeg valgt igjen, hadde jeg valg tøflete slipperser.

Sent from my iPad using BV Forum

På sykehuset hvor jeg fødte sist var dusjene skikkelig ekle og tanken på at flere nybakte mødre dusjet i samme dusj (med alt det ekle som følger med) hadde jeg aldri dusjet uten badesko! Så det anbefales på det sterkeste! Dessuten går du litt rundt i gangene og da er det greit og ikke gå på sokkelesten. Så jeg ville absolutt hatt et par tøfler eller lignende.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg brukte bare noen tykke ullsokker :)

Jeg labba rundt i slipperser, da jeg fikk eldste hadde jeg tjukke ullsokker på og for var i desember. Med minsten som kom i mai hadde jeg slipperser..

Noterer: badesko og tøfler med på føden.

Det er kjempe mange damer før deg som har gått igjennom renselsen og dusjet i den dusjen på føden. Så for din egen del ville jeg hatt noe på beina ja..for disse beina tar du med opp i sengen å alt
. Grøss.. blir litt kvalm av tanken...

Seriøst? Dusjen blir da vasket? Hva med hotellturer? Har dere med badesko da også?

Hadde aldri falt meg inn å ha på sko i dusjen, men jeg anbefaler å ha med ekstra ja. Du veto ikke hvor lenge du blir heller.

Sent from my iPhone using Tapatalk

jeg hadde med meg crocs men brukte de ikke. :p men ett par enkle gode sko å gå i på barsel er å anbefale

Hadde med crocs. Ble brukt en del. Skal ha med tøfler denne gangen

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Jeg brukte tøfler å gå med fra rommet og ut til kantina. Folk går der med sko så kjekt å ikke gå i sokkelesten. Hadde et par i tøy som var helt løse, o har kjøpt dette nå også da jeg av erfaring vet det ikke er alt du klarer å stappe vannfylte hovne føtter nedi ;)

Ang crocks så er det vel tiltenkt praktisk å bruke i dusjen. Man deler gjerne bad med flere og for å slippe å tråkke på flisegulvet der andre har stått å blødd mens de har dusjet...

Man går ikke uten sko å tusler på sykehuset! Tenk alt som har vært på gulvet der! Og ikke for å snakke om i dusjen! Bakterier og drit fra andre :p vet ikke om vaskepersonalet vasker like godt hver eneste dag heller. Neida, jeg skal iallefall ha med meg slippers eller andre type sko å ha på :)

Termin 22/2-14 med første frø <3

Seriøst? Dusjen blir da vasket? Hva med hotellturer? Har dere med badesko da også?

Hadde aldri falt meg inn å ha på sko i dusjen, men jeg anbefaler å ha med ekstra ja. Du veto ikke hvor lenge du blir heller.

Ikke alle får rom med eget bad på barsel. Ihvertfall ikke på alle sykehus. Så da er det fellesdusj i gangen da. Vasket blir den nok hver dag, men ikke mellom hver dame, så da ville jeg nok valgt å ha slipperser på med tanke på hva som kommer ut av oss damer etter en fødsel :p Får man eget bad på rommet er det noe annet, da hadde jeg ikke giddet, for det blir jo vasket mellom hver person :)

kjøpte i går mitt første og eneste par med crocs kun for og ha med på sykehuset. de kostet bare 99 så da kan jeg kaste dem når vi drar derfra igjen :)

Ikke alle får rom med eget bad på barsel. Ihvertfall ikke på alle sykehus. Så da er det fellesdusj i gangen da. Vasket blir den nok hver dag, men ikke mellom hver dame, så da ville jeg nok valgt å ha slipperser på med tanke på hva som kommer ut av oss damer etter en fødsel :p Får man eget bad på rommet er det noe annet, da hadde jeg ikke giddet, for det blir jo vasket mellom hver person :)

Hadde enerom med eget bad. Det ble vasket hver morgen :) Tenkte ikke over at mange må dele..

Hadde med meg tøfler, men jeg brukte for det meste tykke ullsokker :)

Back
Topp