Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjempe mange damer før deg som har gått igjennom renselsen og dusjet i den dusjen på føden. Så for din egen del ville jeg hatt noe på beina ja..for disse beina tar du med opp i sengen å alt
. Grøss.. blir litt kvalm av tanken...
Ikke alle får rom med eget bad på barsel. Ihvertfall ikke på alle sykehus. Så da er det fellesdusj i gangen da. Vasket blir den nok hver dag, men ikke mellom hver dame, så da ville jeg nok valgt å ha slipperser på med tanke på hva som kommer ut av oss damer etter en fødselSeriøst? Dusjen blir da vasket? Hva med hotellturer? Har dere med badesko da også?
Hadde aldri falt meg inn å ha på sko i dusjen, men jeg anbefaler å ha med ekstra ja. Du veto ikke hvor lenge du blir heller.
Sent from my iPhone using Tapatalk
SignJeg brukte slipers, med lester inni. Men dusjet ikke med tøfler på, det får da være måte på...
Ikke alle får rom med eget bad på barsel. Ihvertfall ikke på alle sykehus. Så da er det fellesdusj i gangen da. Vasket blir den nok hver dag, men ikke mellom hver dame, så da ville jeg nok valgt å ha slipperser på med tanke på hva som kommer ut av oss damer etter en fødselFår man eget bad på rommet er det noe annet, da hadde jeg ikke giddet, for det blir jo vasket mellom hver person
![]()