Skjult?

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Julemiraklene 2025
Er mye som er borte hos meg her inne. Har vi fått skjult forum og så er alt flytta inn dit?
Hvor finner jeg skjult?

Jeg er ikke på skjult forum (har ikke vært medlem i over en måned), men merker ikke at noe er borte?

Tenker du på festa innlegg kanskje, som UL og termintråd? De er samlet i en tråd øverst "våre viktigste tråder", fordi det ble for mange festa innlegg :)

Jeg før kun skjult opp via nettleser. Jeg bruker tapatalk appen, men der vises ikke gruppen [emoji1360][emoji4]

Ser ut som om det er telefonen min som har seg et slag... får prøve å restarte. For nå driver andre apper å klikker også.

Men hvordan kommer jeg på skjult når jeg bare bruker app da?

Ser ut som om det er telefonen min som har seg et slag... får prøve å restarte. For nå driver andre apper å klikker også.

Men hvordan kommer jeg på skjult når jeg bare bruker app da?

Ved å gå inn på nettleser en gang, og følge den skjulte gruppen (uten varsler). Da kommer den opp i en liste over fulgte forum i appen, og er lett å finne :) Men foreløpig kan jeg ikke se at du har tilgang til den skjulte gruppen, så tilgangen må selvfølgelig på plass først! ;)

Skal ikke den komme opp automatisk når du får bekreftet søknaden?

Jo, i utgangspunktet gjør den det. Men det er en kjent feil i appen, at de skjulte gruppene forsvinner fra listen over forum - og at brukere derfor kan ha vansker med å finne frem til de. Derfor anbefaler vi metoden over, for å sikre seg at man finner frem! :)

Ved å gå inn på nettleser en gang, og følge den skjulte gruppen (uten varsler). Da kommer den opp i en liste over fulgte forum i appen, og er lett å finne :) Men foreløpig kan jeg ikke se at du har tilgang til den skjulte gruppen, så tilgangen må selvfølgelig på plass først! ;)

Jo, i utgangspunktet gjør den det. Men det er en kjent feil i appen, at de skjulte gruppene forsvinner fra listen over forum - og at brukere derfor kan ha vansker med å finne frem til de. Derfor anbefaler vi metoden over, for å sikre seg at man finner frem! :)
Er mye feil i appen føler jeg. Når skal det rettes? Har jo tullet med diverse i opp mot 2 år nå :-/ skikkelig dumt, for BV er jo så fantastisk i utgangspunktet [emoji173]

Men jeg kan jo ikke skaffe tilgang når jeg ikke vet hvor x-P for jeg fyller kriteriene så er ikke akkurat det som er problemet:-p men får se om det funker på pc. For appen er helt klikka i kveld .. (android)

Men jeg kan jo ikke skaffe tilgang når jeg ikke vet hvor x-P for jeg fyller kriteriene så er ikke akkurat det som er problemet:p men får se om det funker på pc. For appen er helt klikka i kveld .. (android)
Bare send en pm til ims :-)

Er mye som er borte hos meg her inne. Har vi fått skjult forum og så er alt flytta inn dit?
Hvor finner jeg skjult?

Mangler plutselig de trådene som her «Våre leker» og «Våre bilder og dagbøker» her .. Er med i skjult, og har funnet den - men da forsvant de over. [emoji30]

Back
Topp