Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som om det er telefonen min som har seg et slag... får prøve å restarte. For nå driver andre apper å klikker også.
Men hvordan kommer jeg på skjult når jeg bare bruker app da?
Skal ikke den komme opp automatisk når du får bekreftet søknaden?
Er mye feil i appen føler jeg. Når skal det rettes? Har jo tullet med diverse i opp mot 2 år nå :-/ skikkelig dumt, for BV er jo så fantastisk i utgangspunktet [emoji173]Ved å gå inn på nettleser en gang, og følge den skjulte gruppen (uten varsler). Da kommer den opp i en liste over fulgte forum i appen, og er lett å finneMen foreløpig kan jeg ikke se at du har tilgang til den skjulte gruppen, så tilgangen må selvfølgelig på plass først!
Jo, i utgangspunktet gjør den det. Men det er en kjent feil i appen, at de skjulte gruppene forsvinner fra listen over forum - og at brukere derfor kan ha vansker med å finne frem til de. Derfor anbefaler vi metoden over, for å sikre seg at man finner frem!![]()
Men jeg kan jo ikke skaffe tilgang når jeg ikke vet hvor x-P for jeg fyller kriteriene så er ikke akkurat det som er problemetVed å gå inn på nettleser en gang, og følge den skjulte gruppen (uten varsler). Da kommer den opp i en liste over fulgte forum i appen, og er lett å finneMen foreløpig kan jeg ikke se at du har tilgang til den skjulte gruppen, så tilgangen må selvfølgelig på plass først!
Jo, i utgangspunktet gjør den det. Men det er en kjent feil i appen, at de skjulte gruppene forsvinner fra listen over forum - og at brukere derfor kan ha vansker med å finne frem til de. Derfor anbefaler vi metoden over, for å sikre seg at man finner frem!![]()
Bare send en pm til imsMen jeg kan jo ikke skaffe tilgang når jeg ikke vet hvor x-P for jeg fyller kriteriene så er ikke akkurat det som er problemetmen får se om det funker på pc. For appen er helt klikka i kveld .. (android)
Er mye som er borte hos meg her inne. Har vi fått skjult forum og så er alt flytta inn dit?
Hvor finner jeg skjult?
Det gjenstår å se, men oftest ikke. Skjult gir mulighet for å være mer åpne siden ikke hele verden kan finne informasjonen.Blir skjult gruppe brukt mer enn hovedgruppen?