Jeg vet at jeg leste en plass hvor jeg kunne sjekke hvor mange innlegg en har, noen som vet hvor den siden er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du du ser på alle termingruppene for 2025 så står det ved siden av oktober derJeg vet at jeg leste en plass hvor jeg kunne sjekke hvor mange innlegg en har, noen som vet hvor den siden er?

Ser du det ikke hvis du trykker på nicket ditt?Jeg vet at jeg leste en plass hvor jeg kunne sjekke hvor mange innlegg en har, noen som vet hvor den siden er?
Var det gruppa hun mente, kanskjeHvis du du ser på alle termingruppene for 2025 så står det ved siden av oktober der![]()

Du må trykke på forstørrelsesglasset (søking) så kan du skrive inn nicket ditt i der det står "by" og der det står "everywhere" så velger du "this forum". Da kan du se hvor mange innlegg du har, eller, du kan telle hvir mange du har.Jeg vet at jeg leste en plass hvor jeg kunne sjekke hvor mange innlegg en har, noen som vet hvor den siden er?

Nei, må bare ha 50 innlegg i termingruppa og ha vært medlem av babyverden forumet i en måned. (Må også være aktiv i det skjulte forumet når du har fått tilgang)Må man ha betalt medlemskap?
NeiMå man ha betalt medlemskap?