Bare å kjøre på, vi trenger flere innlegg for å få skjult forum også, så to fluer en smekk?Jeg vil også være med! Trenger et par innlegg til bare.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å kjøre på, vi trenger flere innlegg for å få skjult forum også, så to fluer en smekk?Jeg vil også være med! Trenger et par innlegg til bare.

Ja! Har du noen forslag?Vi må begynne å tenke på et skikkelig kult navn også!
Nei. Synes alle de gode er tatt.Ja! Har du noen forslag?![]()
Synes egentlig Oktoberfest er veldig gøy som navn (selv om det er det de hadde i fjor tror jeg?) Liker også godt løvfall, syns det er veldig pent.Nei. Synes alle de gode er tatt.
Oktoberfest, gresskarene.. kanskje «løvfall» eller «høstgull».
Ble imponert over navnet til september-gruppa, søvnløs i september. Den var kreativ synes jeg.
Jeg likte også oktoberfest! Synes det er gøy nårSynes egentlig Oktoberfest er veldig gøy som navn (selv om det er det de hadde i fjor tror jeg?) Liker også godt løvfall, syns det er veldig pent.
"Oktoberblad", "Høstblad". "Små Gresskar" for halloween stemning?
Enig i at det er et godt navn, men litt av poenget med ulike navn blir jo borte daEr det veldig teit å ha samme som året før? For syns helt klart at Oktoberfest egentlig er best
Enig i at måneden burde få bli med, koslig når en er på andre deler av forumet og ser akkurat hvor spirene hører hjemme om det gir mening.