Skjult gruppe

Ja! Har du noen forslag? :D
Nei. Synes alle de gode er tatt.
Oktoberfest, gresskarene.. kanskje «løvfall» eller «høstgull».
Ble imponert over navnet til september-gruppa, søvnløs i september. Den var kreativ synes jeg.

Nei. Synes alle de gode er tatt.
Oktoberfest, gresskarene.. kanskje «løvfall» eller «høstgull».
Ble imponert over navnet til september-gruppa, søvnløs i september. Den var kreativ synes jeg.
Synes egentlig Oktoberfest er veldig gøy som navn (selv om det er det de hadde i fjor tror jeg?) Liker også godt løvfall, syns det er veldig pent.

"Oktoberblad", "Høstblad". "Små Gresskar" for halloween stemning?

Synes egentlig Oktoberfest er veldig gøy som navn (selv om det er det de hadde i fjor tror jeg?) Liker også godt løvfall, syns det er veldig pent.

"Oktoberblad", "Høstblad". "Små Gresskar" for halloween stemning?
Jeg likte også oktoberfest! Synes det er gøy når
Månden kommer tydelig frem i navnet!

IMG_0256.png

Vedlegg

• IMG_0257.png
    IMG_0257.png
    289,8 KB · Visninger: 22
  • IMG_0258.png
    IMG_0258.png
    282,5 KB · Visninger: 22
Er det veldig teit å ha samme som året før? For syns helt klart at Oktoberfest egentlig er best :hilarious:

Enig i at måneden burde få bli med, koslig når en er på andre deler av forumet og ser akkurat hvor spirene hører hjemme om det gir mening.

Er det veldig teit å ha samme som året før? For syns helt klart at Oktoberfest egentlig er best :hilarious:

Enig i at måneden burde få bli med, koslig når en er på andre deler av forumet og ser akkurat hvor spirene hører hjemme om det gir mening.
Enig i at det er et godt navn, men litt av poenget med ulike navn blir jo borte da :smiley-ashamed004

Back
Topp