Skjult gruppe

Jeg lurer på en ting, hvordan kan vi som er kommet inn litt sent til denne gruppen få blitt med videre til den skjulte gruppa? :)
 
Jeg lurer på en ting, hvordan kan vi som er kommet inn litt sent til denne gruppen få blitt med videre til den skjulte gruppa? :)
Du må ha vært medlem i minst 1 måned og ha skrevet 50 innlegg i marsgruppa :)
 
Du må ha vært medlem i minst 1 måned og ha skrevet 50 innlegg i marsgruppa :)

Okei, prøver og være aktiv her nå :) men er jo ikke sikkert jeg har vært medlem 1 mnd før den blir skjult? Blir jeg evt slippet inn senere da etter 1 mnd? Ny i gamet, beklager mange spørsmål, hehe
 
Jeg lurer på en ting, hvordan kan vi som er kommet inn litt sent til denne gruppen få blitt med videre til den skjulte gruppa? :)
Det er ikke sånn at alle forsvinner inn på skjult gruppe. Det vil fortsatt være mye aktivitet på den vanlige. Så får alle tilgang etterhvert som en fyller kravene :)
 
Okei, prøver og være aktiv her nå :) men er jo ikke sikkert jeg har vært medlem 1 mnd før den blir skjult? Blir jeg evt slippet inn senere da etter 1 mnd? Ny i gamet, beklager mange spørsmål, hehe
Bare spør, vi har alle vært nye her en gang :) Den gruppa vil nok opprettes så fort noen melder seg som tilgangsansvarlig, men du må ha vært medlem en måned før du kan få tilgang.
 
Siden ingen roper høyt og vil være tilgangsansvarlig, er det noen som kunne tenke seg å dele det med meg?
 
Gøy gøy gøy:D:D:D
 
Okei, prøver og være aktiv her nå :) men er jo ikke sikkert jeg har vært medlem 1 mnd før den blir skjult? Blir jeg evt slippet inn senere da etter 1 mnd? Ny i gamet, beklager mange spørsmål, hehe
Et tips er å gå inn på våre leker og være med litt der, da kommer du raskt opp i 50 innlegg :)
 
Siden ingen roper høyt og vil være tilgangsansvarlig, er det noen som kunne tenke seg å dele det med meg?
Jeg kan sikkert prøve meg :) bare håper man ikke må være teknisk guru for å få det til? :hilarious:
 
Takk for svar :) men jeg får bare opp den samme som vises på alle side, men det er jo samlet poeng fra en annen gruppe også. Sto ikke kun fra denne gruppen.
Du må også ta vekk haka for "hele forumet"
 
Skal denne gruppa forbli videre (skjult eller ikke) etter vi har født?
 
Back
Topp