Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forslag til navn: Marsboere? Marsbarna? Vårbarna/vårspirene/Marsspirene (mars er første vårmåned)? Blomster som vokser i mars: Snøklokkene, krokusene?
Har kopiert kommentaren og limt den inn i trådenJeg likte vårbarna! Kan du ikke foreslå det i den avstemningstråden?
Du må ha vært medlem i minst 1 måned og ha skrevet 50 innlegg i marsgruppaJeg lurer på en ting, hvordan kan vi som er kommet inn litt sent til denne gruppen få blitt med videre til den skjulte gruppa?
Du må ha vært medlem i minst 1 måned og ha skrevet 50 innlegg i marsgruppa
Det er ikke sånn at alle forsvinner inn på skjult gruppe. Det vil fortsatt være mye aktivitet på den vanlige. Så får alle tilgang etterhvert som en fyller kraveneJeg lurer på en ting, hvordan kan vi som er kommet inn litt sent til denne gruppen få blitt med videre til den skjulte gruppa?
Bare spør, vi har alle vært nye her en gang Den gruppa vil nok opprettes så fort noen melder seg som tilgangsansvarlig, men du må ha vært medlem en måned før du kan få tilgang.Okei, prøver og være aktiv her nå men er jo ikke sikkert jeg har vært medlem 1 mnd før den blir skjult? Blir jeg evt slippet inn senere da etter 1 mnd? Ny i gamet, beklager mange spørsmål, hehe
Det er ikke sånn at alle forsvinner inn på skjult gruppe. Det vil fortsatt være mye aktivitet på den vanlige. Så får alle tilgang etterhvert som en fyller kravene
Et tips er å gå inn på våre leker og være med litt der, da kommer du raskt opp i 50 innleggOkei, prøver og være aktiv her nå men er jo ikke sikkert jeg har vært medlem 1 mnd før den blir skjult? Blir jeg evt slippet inn senere da etter 1 mnd? Ny i gamet, beklager mange spørsmål, hehe
Jeg kan sikkert prøve meg bare håper man ikke må være teknisk guru for å få det til?Siden ingen roper høyt og vil være tilgangsansvarlig, er det noen som kunne tenke seg å dele det med meg?
Ja, da gjør vi det! Det er ikke så vanskelig. Bare å sjekke kriterier og så sende melding til admin.Jeg kan sikkert prøve meg bare håper man ikke må være teknisk guru for å få det til?
Du kan sjekke det her:Hvordan ser man hvor mange innlegg en har hatt på denne gruppen?
Takk for svar men jeg får bare opp den samme som vises på alle side, men det er jo samlet poeng fra en annen gruppe også. Sto ikke kun fra denne gruppen.Du kan sjekke det her:
https://forum.babyverden.no/search/?type=post
Skriver inn ditt nick og mars2021 forumet, lar alle andre være blank. Da får du opp dine innlegg på dette forumet
Du må også ta vekk haka for "hele forumet"Takk for svar men jeg får bare opp den samme som vises på alle side, men det er jo samlet poeng fra en annen gruppe også. Sto ikke kun fra denne gruppen.