Skjult gruppe?

Moderator Astrid

Gift med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Hei alle sammen!

Nå har jo dere begynt å bli en god gjeng, som er aktive og flinke til å bruke forumet. Så bra!
Håper dere har både nytte og glede av det! :)

Kanskje noen av dere allerede har begynt å tenke litt på skjult gruppe? Det kan være greit å få opprettet dette, for de av dere som har litt mer sensitive emner dere gjerne ikke vil skrive åpent om - eller av andre årsaker ikke ønsker å dele for mye på et åpent forum.

Kravet for å få egen skjult gruppe, er 5000 innlegg. Dere har i skrivende stund 4176 innlegg, og det vokser stadig. Det vil si at dere mangler 824 innlegg før dere når kravet. Dette klarer dere raskt! Jeg har noen tips til dere, om dere ønsker å klare det enda raskere :D

  1. Skravletråden deres - bruk denne aktivt! Her kan dere skrive om alt mulig, enten det er relevant for svangerskap og baby eller om det handler om helt andre ting. Dette er en ypperlig måte å bli bedre kjent med hverandre på.

  2. Våre leker - dette er det aller beste tipset jeg har til dere. Her er det MYE potensiale for å raskt samle innlegg. Her kan dere opprette tråder med enkle forumleker, som "Personen under meg" eller "navneleker" eller hva som helst annet dere kommer på. Snik gjerne litt i andre termingrupper, for å få tips til hvilke leker dere kan kjøre. Om dere får med dere mange på disse lekene, vil innleggstallet stige fryktelig fort. Heller ikke her trenger man tenke så nøye gjennom hva man skriver, og man trenger ikke være redd for å dele noe man helst vil vente med å dele. Dette er utelukkende for moro :)

  3. Selvfølgelig fortsette å poste innlegg og tråder om det dere lurer på, svare på andres spørsmål og tanker, og generelt sett være aktive. Forumet er en flott måte til å hente kunnskap og råd fra andre, bli kjent med andre gravide, få venner for livet, ha det sosialt sammen, dele gleder og bekymringer osv :D
I tillegg vil jeg oppfordre dere til å begynne å tenke på en tilgangsansvarlig, som tar ansvaret for å ta kontakt med Forumansvarlig Tamara når dere har nådd 5000 innlegg. Dersom dere skal endre litt på kriteriene som er satt for å bli medlem i skjult gruppe, kan dere gjerne ta en diskusjon på dette også allerede nå.


Masse lykke til med innsamlingen av poster, dette klarer dere raskt - dere er flinke, og allerede godt på vei! Husk også at skjult gruppe, når den er på plass, er et supplement til det åpne forumet. Det er veldig greit å holde liv også i den åpne delen, og kanskje la den skjulte gruppen være for det man helst vil holde litt internt i termingruppen.

Dersom dere vil lese litt mer "formell info" om skjult gruppe, kan dere lese denne tråden (Link til info om skjult gruppe som alltid er festet i nye termingrupper) av Forumansvarlig Tamara.

Ha en fortsatt strålende dag!

Ta gjerne kontakt med meg her på forumet eller på privat melding om du lurer på noe eller trenger noe hjelp. Jeg er deres gruppemoderator og kan hjelpe dere med det meste ;)

Hilsen fra Moderator Astrid :)
 
Last edited:
Er det noen som melder seg som tilgangsansvarlig?:joyful:
Kjenner meg selv så godt at etter fødsel vil jeg være litt avkoblet noen dager med de to små:Heartred
 
Jeg har dessverre ikke kapasitet. Og vet at mine hormoner gjør at jeg blir skikkelig vanskelig å ha med å gjøre til tider.
 
Back
Topp