Skjult gruppe

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Vi nærmer oss 5000 innlegg, og åpning av skjult gruppe. I den sammenhengen må vi ha et navn til gruppa og en tilgangsansvarlig :)

Ang navn syns ihvertfall jeg det er greit å ha med mnd og år i navnet, siden flere av oss er i flere grupper og det da er lettere å skille på.

Vi kan jo skrive inn forslag til navn her, så kan jeg samle det i en liste og så avslutte med en avstemning?

Og om det er noen som ønsker å være tga, så kan vi gjøre det samme der?

Høres dette greit ut? :D
 
Holder av for liste her, så ser det litt mer oversiktlig ut :)

Navn:
Aprilfrø 2018

April lykke 2018

Aprilblomst 2018

Apri(l)kos 2018

Aprilsmokk 2018

Aprilbær 2018

Aprilspire 2018

Aprilgave 2018

Aprilbaby 2018

Aprilsnarr 2018

Aprils vårspirer

Aprilskattene

Skjult forum April 2018

TGA:
 
Last edited:
Aprilblomst 2018

Apri(l)kos 2018

Aprilsmokk 2018

Aprilbær 2018

Aprilspire 2018

Aprilgave 2018

Aprilbaby 2018

Aprilsnarr 2018

Jeg kom på litt av hvert her :p Både gøyale og fine forslag :D
 
Kan noen fortelle en forumnybegynner hva som er fordelen med skjult gruppe?
Det er et skjult underforum hvor man må ha tilgang for å lese i. Her ute kan hvem som helst søke opp og lese hva vi skriver, men på skjult kan man snakke litt mer privat om man vil :)
 
Gleder meg til skjult gruppe [emoji3]

Navneforslag:
Aprils vårspirer [emoji4]
Aprilskattene
 
Aprilfrø[emoji16]
 
Det er et skjult underforum hvor man må ha tilgang for å lese i. Her ute kan hvem som helst søke opp og lese hva vi skriver, men på skjult kan man snakke litt mer privat om man vil :)
Ja, skjønner det at det føles litt mer privat. Samtidig er man jo ganske anonym her også hvis man vil. Er sikkert kjekt med skjult gruppe, men litt synd for de som ikke kommer inn og går glipp av mye. Spesielt hvis det blir mye mindre aktivitet på forumet som er åpent for alle.
 
Ja, skjønner det at det føles litt mer privat. Samtidig er man jo ganske anonym her også hvis man vil. Er sikkert kjekt med skjult gruppe, men litt synd for de som ikke kommer inn og går glipp av mye. Spesielt hvis det blir mye mindre aktivitet på forumet som er åpent for alle.

Mye lettere for folk å finne ut hvem man er på åpent da, og det er mange ting som kan være godt å snakke med andre om uten at hvem som helst kan søke det opp på google og :)

Av er erfaring så fungerer det veldig fint med skjult, og syns ikke det har gått utover aktiviteten på åpent. Blir generelt mindre aktivitet etterhvert som de blir større kanskje, men det gjelder både åpent og skjult.

Ser ikke hvorfor det er synd for de som ikke er med da, for det er opp til hver enkelt om de ønsker å bli med i skjult gruppe, og kravet er ikke veldig stort. Om man ønsker aktivitet så må man også være med å bidra :)
 
Kommer jeg automatisk med på den skjulte gruppen?
♡Aprilfrø
Nei, man må oppfylle noen krav før man får tilgang. Står om det i et av de festede innleggene på toppen her (info vedr. skjult gruppe)
 
Tar avstemning senere, for ordens skyld. Greit å samle opp forslagene først syns jeg :)
 
Dytter opp litt :)
 
Back
Topp