Skjult gruppe

Ingen som har lyst til å være tga? :)
 
Tga?
 
Tilgangsansvarlig :)
Den som er det har ansvaret for å ta og sjekke at de som vil ha tilgang oppfyller kravene, og gi beskjed til moderator hvem som skal ha tilgang. Kort sagt :)

Kan godt være jeg, men greit å høre om det er andre som har lyst :)
 
Jeg har nok med å følge med på alle sine terminer [emoji1] er vel snart ferdig med runde 1 nå, så blir det OUL på alle sammen og ny runde [emoji18]
 
Jeg har ikke så veldig lyst å være TGA, men hvis ingen andre melder seg så kan jeg :)
Jeg stemmer for deg, Me&mini[emoji7]
 
Jeg har nok med å følge med på alle sine terminer [emoji1] er vel snart ferdig med runde 1 nå, så blir det OUL på alle sammen og ny runde [emoji18]
Forståelig det. Mye å holde styr på :)
 
Ser ut som vi kanskje passerer 5000 innlegg iløpet av dagen i dag, så om ingen har noen flere forslag til navn så lager jeg en avstemningstråd iløpet av dagen i dag.

Og ang tilgangsansvarlig; om ingen andre har veldig lyst til å ta seg av dette, så gjør jeg det. Si fra om dere har noe imot det ;)
 
Blir man automatisk lagt til i gruppa så lenge man oppfyller kravene, eller hvordan funker det?
Nei, det ville vært altfor mye jobb.
Man sender en pm til tilgangsansvarlig om at man ønsker tilgang, så blir det da sjekket om kravene er oppfylt :)

Kommer nok noe info snart når det blir åpnet :)
 
Mye lettere for folk å finne ut hvem man er på åpent da, og det er mange ting som kan være godt å snakke med andre om uten at hvem som helst kan søke det opp på google og :)

Av er erfaring så fungerer det veldig fint med skjult, og syns ikke det har gått utover aktiviteten på åpent. Blir generelt mindre aktivitet etterhvert som de blir større kanskje, men det gjelder både åpent og skjult.

Ser ikke hvorfor det er synd for de som ikke er med da, for det er opp til hver enkelt om de ønsker å bli med i skjult gruppe, og kravet er ikke veldig stort. Om man ønsker aktivitet så må man også være med å bidra :)
Ser poengene dine:) men jeg er ny medlem og må da vente en hel mnd før jeg kan bli med i skjult gruppe. For min del gjør det at jeg "detter ut" av forumet og slutter å være så aktiv. Føler jeg går glipp av mye på den mnd, og at de andre blir kjent mens jeg blir en "fremmed" når jeg så slipper inn. Skulle gjerne ha fått vært med fra starten av. Akkurat nå føler jeg meg rett og slett utestengt fordi jeg gjerne vil være med i skjult gruppe. Men så er jeg gravid og hormonell da.. Og generelt sår på følelsen av å bli holdt utenfor. Min personlige oppfatning :)
 
Last edited:
Ser poengene dine:) men jeg er ny medlem og må da vente en hel mnd før jeg kan bli med i skjult gruppe. For min del gjør det at jeg "detter ut" av forumet og slutter å være så aktiv. Føler jeg går glipp av mye på den mnd, og at de andre blir kjent mens jeg blir en "fremmed" når jeg så slipper inn. Skulle gjerne ha fått vært med fra starten av. Akkurat nå føler jeg meg rett og slett utestengt fordi jeg gjerne vil være med i skjult gruppe. Men så er jeg gravid og hormonell da.. Og generelt sår på følelsen av å bli holdt utenfor. Min personlige oppfatning :)
Det vil alltid være noen som kommer inn etterhvert og, så det wr alltid noen som er i samme situasjon.
Reglene er satt av moderatorteamet, utifra deres erfaringer og tilbakemeldinger fra brukerne.

Og nå i starten er det ikke så veldig mye liv på det skjulte forumet uansett og plutselig så har det gått en mnd :)
Håper du velger å bli her.
 
Det vil alltid være noen som kommer inn etterhvert og, så det wr alltid noen som er i samme situasjon.
Reglene er satt av moderatorteamet, utifra deres erfaringer og tilbakemeldinger fra brukerne.

Og nå i starten er det ikke så veldig mye liv på det skjulte forumet uansett og plutselig så har det gått en mnd :)
Håper du velger å bli her.
Ja det er litt viktig å påpeke egentlig. Det tar som regel 2-3 uler før en skjult gruppe blir særlig aktiv.
Og som det står i infotråder fra meg på topp så står dere fritt til å endre litt på reglene. Bare å ta det opp til diskusjon ;)
 
Ser poengene dine:) men jeg er ny medlem og må da vente en hel mnd før jeg kan bli med i skjult gruppe. For min del gjør det at jeg "detter ut" av forumet og slutter å være så aktiv. Føler jeg går glipp av mye på den mnd, og at de andre blir kjent mens jeg blir en "fremmed" når jeg så slipper inn. Skulle gjerne ha fått vært med fra starten av. Akkurat nå føler jeg meg rett og slett utestengt fordi jeg gjerne vil være med i skjult gruppe. Men så er jeg gravid og hormonell da.. Og generelt sår på følelsen av å bli holdt utenfor. Min personlige oppfatning :)
Veldig lite som skjer det inne enda, mer i det åpne forumet :) Ved min forrige graviditet kom jeg ikke inn i skjult før jeg var nærmere 5 mnd på vei, men det gikk fint det og :)
 
Back
Topp