Leste litt under skjult gruppe infoser ut som en må sende mld til forumansvarlige Tamara, så order hun det?
Ja, men noen måtte melde seg som tilgangsansvarlig![]()
Mhm, det er sant.
Vente litt til å se om noen andre vil være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste litt under skjult gruppe infoser ut som en må sende mld til forumansvarlige Tamara, så order hun det?
Ja, men noen måtte melde seg som tilgangsansvarlig![]()
Da har jeg laget en, tror jegNei, skjønnerKan ikke vite alt heller
Gjør det![]()
Den så bra utDa har jeg laget en, tror jegså da kan de som vil stemme
![]()
Jeg vet ikke, men vil jo tro det siden det heter tilgangsansvarligSom jeg har forstått det, skal man som tilgangsansvarlig legge til folk som vil bli med? Er det bare det ansvaret man har?
Er ikke i jobb eller skole for tiden, så har all tid i verden til å kunne være det jeg også forsåvidt.
Jaa, da kan jeg vel melde meg jeg også. Ha noe å gjøre på dagen. Haha.Jeg vet ikke, men vil jo tro det siden det heter tilgangsansvarligMan må vel sikkert se at de som ønsker å være med oppfyller kriteriene for å være med i skjult forum
![]()
Som jeg har forstått det, skal man som tilgangsansvarlig legge til folk som vil bli med? Er det bare det ansvaret man har?
Er ikke i jobb eller skole for tiden, så har all tid i verden til å kunne være det jeg også forsåvidt.
Jeg tror ikke det er et superduper ansvar slik jeg har forstått det nei. Er vel i hovedsak det du nevner der det går i.
Så bra du vil daDa sender jeg gjerne den stafettpinnen over til deg altså
![]()
Hehe jo takk, men vet ikke om jeg har vært medlem lenge nok til å få lov. Leste litt om det, vet ikke om det gjelder tilgangsansvarlig også.