Skjult gruppe?

.:LuckyMe:.

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Nå har gruppen nådd 5000 innlegg, så vi kan vel få opprettet en skjult gruppe?
Noen som vil påta seg ansvaret med å være tilgangsansvarlig?
I tillegg må vi vel finne et navn? :)

Så spennende :) er dette noe vi får tilgang til via appen å?
Har aldri vert med på dette før så tror ikke jeg er den rette til dette :)
Jeg har på en annen side laget ett helt eget forum for mammaen da jeg fikk min sønn men aldri via babyyverden :)

Jeg har på en annen side laget ett helt eget forum for mammaen da jeg fikk min sønn men aldri via babyyverden :)
Jeg har ikke peiling :p bare vet vi kan få skjult forum som vil være mer privat :) Aldri vært med på det før :)

Har heller aldri vært med på det før :) Men litt greit at det er mer privat. :)

Ja sålenge man har tilgang så kommer man inn via appen også:-) det er en gruppe man ikke ser om man ikke har tilgang. Der kan man legge ut ting som man ikke ønsker at hvem som helst kan se:-)

Men vi trenger en som kan være tilgangsansvarlig.. og vi trenger et navn på gruppen :)

Har sett på de tidligere terminforumene og gruppenavn..

- Novemberspirene 2015
- Novemberskattene 2015
- Novemberlykke 2015
- Novemberglede 2015
- Novemberbarna 2015

Flere forslag? Noen som har vært borti skjult forum før og har lyst til å være tilgangsansvarlig?

Har sett på de tidligere terminforumene og gruppenavn..

- Novemberspirene 2015
- Novemberskattene 2015
- Novemberlykke 2015
- Novemberglede 2015
- Novemberbarna 2015

Flere forslag? Noen som har vært borti skjult forum før og har lyst til å være tilgangsansvarlig?

Veldig fine forslag! :)
Kanskje vi kunne hatt en avstemming på gruppenavn? :D så ser vi hva flesteparten vil ha.

Veldig fine forslag! :)
Kanskje vi kunne hatt en avstemming på gruppenavn? :D så ser vi hva flesteparten vil ha.

Jeg kan prøve å lage en avstemming? Men som sagt så må vi ha en som er ansvarlig for å godkjenne hvem som har tilgang til gruppen, sikkert kriteriene som må sjekkes :) Jeg er så kort på vei at jeg tør ikke å ta på meg det ansvaret.. men kan som sagt lage en avstemming?

Jeg tørr heller ikke ta på meg det ansvaret! :( håper noen kan! :)

Tror ikke jeg er den rette til å ta på meg ansvaret, for når jeg er tilbake i jobb igjen etterhvert blir jeg nok ikke liiiiike aktiv som jeg er nå. Men nok til å være med i gruppa da... :P

Skjult gruppe må vi ha:D
Høres ut som en fin plan med avstemning.

Om ingen andre vil være tilgangsansvarlig så skal jeg ta på meg den assa. Jeg skal nå klare det;) Ønsker dog ikke ta fra noen den om noen vil, jeg joiner her først i dag så:)

Skjult gruppe må vi ha:D
Høres ut som en fin plan med avstemning.

Om ingen andre vil være tilgangsansvarlig så skal jeg ta på meg den assa. Jeg skal nå klare det;) Ønsker dog ikke ta fra noen den om noen vil, jeg joiner her først i dag så:)

Kan vel evt være flere tilgangsansvarlig hvis det skulle være? Ingen som har meldt seg før deg, så ingenting er bedre <3 Skal jeg lage en avstemming (prøve ihvertfall), eller vil du? :)

Kan vel evt være flere tilgangsansvarlig hvis det skulle være? Ingen som har meldt seg før deg, så ingenting er bedre <3 Skal jeg lage en avstemming (prøve ihvertfall), eller vil du? :)

Jeg er usikker på om man kan være flere. Jeg trodde det var kun en, men mulig jeg tar feil.
Prøv å lage en du:D

Leste litt under skjult gruppe info :) ser ut som en må sende mld til forumansvarlige Tamara, så order hun det?

Back
Topp