Skjult gruppe

Jeg kan gjøre det om noen forteller meg hva jeg skal gjøre :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
Du skal sjekke at alle fyller krav for å komme inn i skjult gruppe, si fra til moderator om å gi tilgang. Enkelt å greit, ha ansvar for at alt er som det skal :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Helt greit!!:) artig å få skjult forum også

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men hva skal vi kalle den??

Sent from my iPad using BV Forum

Skal vi lage en tråd der vi kan foreslå navn til den skjulte gruppa?

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Så bra noen vil :-) enig i navnet!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jippi :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ser vi har fått skjult gruppe. Og for å være med i en skjult gruppe måtte en ha 50 innlegg?? Hørtes veldig mye ut? Hehe eller er det bare meg som føler at jeg ikke har sjangs til å få være med om vi åpner skjult gruppe?

Last edited:
Ser vi har fått skjult gruppe. Og for å være med i en skjult gruppe måtte en ha 50 innlegg?? Hørtes veldig mye ut? Hehe eller er det bare meg som føler at jeg ikke har sjangs til å få være med om vi åpner skjult gruppe?
Du har 9 innlegg nå, så er bare å svare på det andre skriver, så stiger tallet lett ;) fordelen me 50innleggsgrense er jo at fok som egentlig ikke har noe her å gjøre ikke får til å snike på alt :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Du har 9 innlegg nå, så er bare å svare på det andre skriver, så stiger tallet lett ;) fordelen me 50innleggsgrense er jo at fok som egentlig ikke har noe her å gjøre ikke får til å snike på alt :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Jeg liker best å snike;) er ikke så god til å skrive mye, men kjekt å få være med fordet;) hehe

Back
Topp