Med snikere mener jeg de som ikke skal ha barn på mars, som er her for å se om de vet hvem noen er..Jeg liker best å snikeer ikke så god til å skrive mye, men kjekt å få være med fordet
hehe
*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med snikere mener jeg de som ikke skal ha barn på mars, som er her for å se om de vet hvem noen er..Jeg liker best å snikeer ikke så god til å skrive mye, men kjekt å få være med fordet
hehe
Jeg liker best å snikeer ikke så god til å skrive mye, men kjekt å få være med fordet
hehe
Fikk ikke til å sende pm, kun poste et innlegg på profilen din? Så om du kan fikse tilgang til skjult forum så er det flott.Er nok fortsatt en god del som vil bli diskutert på åpent forum av vanlige hverdagssysler og spørsmål rundt graviditet o.l.
På skjult kan man være litt mer privat om man ønsker det, og mange syns det ligger en trygghet i at man "kjenner" de andre som er på gruppen (ved at de har lest endel innlegg av de og får et bedre inntrykk av hvem de er).
Så bare å skrive i vei, så får du tilgang før du vet ordet av det![]()
Send pm til aqualieJeg vil også bli med
Sent from my iPhone using BV Forum
Send pm til aqualiejeg vil og være medser flere av dere har gruppenavnet under navnet deres...