Skjult gruppe

Jeg liker best å snike;) er ikke så god til å skrive mye, men kjekt å få være med fordet;) hehe
Med snikere mener jeg de som ikke skal ha barn på mars, som er her for å se om de vet hvem noen er..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Jeg liker best å snike;) er ikke så god til å skrive mye, men kjekt å få være med fordet;) hehe

Er nok fortsatt en god del som vil bli diskutert på åpent forum av vanlige hverdagssysler og spørsmål rundt graviditet o.l. :)

På skjult kan man være litt mer privat om man ønsker det, og mange syns det ligger en trygghet i at man "kjenner" de andre som er på gruppen (ved at de har lest endel innlegg av de og får et bedre inntrykk av hvem de er).

Så bare å skrive i vei, så får du tilgang før du vet ordet av det ;)

Er nok fortsatt en god del som vil bli diskutert på åpent forum av vanlige hverdagssysler og spørsmål rundt graviditet o.l. :)

På skjult kan man være litt mer privat om man ønsker det, og mange syns det ligger en trygghet i at man "kjenner" de andre som er på gruppen (ved at de har lest endel innlegg av de og får et bedre inntrykk av hvem de er).

Så bare å skrive i vei, så får du tilgang før du vet ordet av det ;)
Fikk ikke til å sende pm, kun poste et innlegg på profilen din? Så om du kan fikse tilgang til skjult forum så er det flott. :)

Tror jeg skal være kvalifisert til å gå tilgang:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg vil og være med :) ser flere av dere har gruppenavnet under navnet deres...

Back
Topp