Skjult gruppe? Navn?

Måkeskrikene
Sommerfuglene
Solskinnsmødrene
Hot mamas (for juli, og ja… sol og sommer)

Det bestemmer egentlig forumet hvis jeg har forstått reglene rett, men vanligst er vel en måned. Kan uansett ikke være kortere enn to uker.

Likte alternativene med at det var mødrene som ble fremmet, ikke bare disse gullungene våre :)

Solskinnsmødrene FTW

Jeg heier på alternativer som _ikke_ inneholder "lykke" eller "hjerter" eller "gullene" eller "skattene" eller alt i den duren, om jeg får være så sær :) ;)o_O:angel12

Vi får lage en avstemning i en poll i løpet av helgen tenker jeg så får flertallet bestemme :D har haugevis med forslag vertfall, men er bare å komme med flere!

Vi får lage en avstemning i en poll i løpet av helgen tenker jeg så får flertallet bestemme :D har haugevis med forslag vertfall, men er bare å komme med flere!

Takk for at du ordner!

Syns julitrollene er litt ukoselig jeg da :eek::p

Men om flest liker dette så får det bare gå. :hilarious:

Syns julitrollene er litt ukoselig jeg da :eek::p

Men om flest liker dette så får det bare gå. :hilarious:
:p:p:p Haha, blir jo ein demokratisk prosess!! Kanskje nokon andre kjem opp med eit forslag som absolutt alle liker! Tolka for øvrig «troll» her i denne samanhengen som søte «småtroll», ikkje skumle troll. :D

:p:p:p Haha, blir jo ein demokratisk prosess!! Kanskje nokon andre kjem opp med eit forslag som absolutt alle liker! Tolka for øvrig «troll» her i denne samanhengen som søte «småtroll», ikkje skumle troll. :D

Ja, jeg så for meg små lykketroll. På lik linje som vi kaller de for luringer av og til. Hehe

Jeg er helt ny i gruppen, men vil veldig gjerne være med i skjult gruppe når den tid kommer! Er det noe man søker om eller får man tilbud om det etter at man har oppfylt kriteriene?

Jeg er helt ny i gruppen, men vil veldig gjerne være med i skjult gruppe når den tid kommer! Er det noe man søker om eller får man tilbud om det etter at man har oppfylt kriteriene?
Må søke, men alle som oppfyller kriteriene får komme inn :)

Så mange herlige forslag, så mange at min kreativitet ikke klarte henge med, kommer bare på solskinnsbollene. :binkybaby

Back
Topp