Julistjernene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Måkeskrikene
Sommerfuglene
Solskinnsmødrene
Hot mamas (for juli, og ja… sol og sommer)
Det bestemmer egentlig forumet hvis jeg har forstått reglene rett, men vanligst er vel en måned. Kan uansett ikke være kortere enn to uker.
Her kan man forresten søke hvor mange innlegg man har skrevet, så slipper du å telle:
http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1
Fyll inn kallenavn, og velg underforum Juli2022 (husk å fjerne valget «hele forumet» som kommer opp som default).
Neders på listen så står totalen![]()
Juliklumpene
Julimiraklene
Julitrollene (liker denne)
Dette blir spennende!!Vi får lage en avstemning i en poll i løpet av helgen tenker jeg så får flertallet bestemmehar haugevis med forslag vertfall, men er bare å komme med flere!
Vi får lage en avstemning i en poll i løpet av helgen tenker jeg så får flertallet bestemmehar haugevis med forslag vertfall, men er bare å komme med flere!
Juliklumpene
Julimiraklene
Julitrollene (liker denne)
Syns julitrollene er litt ukoselig jeg da
Men om flest liker dette så får det bare gå.![]()
Haha, blir jo ein demokratisk prosess!! Kanskje nokon andre kjem opp med eit forslag som absolutt alle liker! Tolka for øvrig «troll» her i denne samanhengen som søte «småtroll», ikkje skumle troll.
![]()
Må søke, men alle som oppfyller kriteriene får komme innJeg er helt ny i gruppen, men vil veldig gjerne være med i skjult gruppe når den tid kommer! Er det noe man søker om eller får man tilbud om det etter at man har oppfylt kriteriene?