Skjult gruppe? Navn?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Er vi klare for å få sjult gruppe nå snart da? Mangler bare 1.500 innlegg ca.

Noen forslag til navn?

Kan lage en egen tråd med poll når vi får inn forslag :D

Juligavene (mulig jeg bare er påvirket av at det nærmer seg jul :hilarious:)

Jaa, klar for skjult gruppe! :smiley-bounce015
Er dessverre lite kreativ, så navneforslag får jeg nesten overlate til dere andre :hilarious:

Jeg liker jo litt Julijubel eller Julijubel2022 :angelic:

Fellesferiefrøene :hilarious:

Julijuli (jul i juli)(ja, påvirka av jula her:hilarious:)
Juliknøttene
Sommeridyll
Solstrålene
Julilykke
Sommerfuglene
Juligullene

Hva er en skjult gruppe? Og hvordan fungerer den? :dance008
En skjult gruppe er en gruppe kun relativt aktive deltakere får tilgang i. Det er altså gruppe inni dette forumet hvor ikke man bare kan lurke, og hvor ikke alle har tilgang og innsyn. :talk020 Dette gjør at man kan skrive litt mer privat om man ønsker. I tillegg får du et banner som det står navnet på gruppa.
Et forum må ha 5.000 innlegg for å få skjult gruppe. For å få tilgang til den skjulte delen av forumet (altså skjult gruppe), må man vanligvis ha vært medlem en viss tid, ha laget seg nick, ha skrevet en viss mengde innlegg (vanligvis 50 slik jeg har sett).

En skjult gruppe er en gruppe kun relativt aktive deltakere får tilgang i. Det er altså gruppe inni dette forumet hvor ikke man bare kan lurke, og hvor ikke alle har tilgang og innsyn. :talk020 Dette gjør at man kan skrive litt mer privat om man ønsker. I tillegg får du et banner som det står navnet på gruppa.
Et forum må ha 5.000 innlegg for å få skjult gruppe. For å få tilgang til den skjulte delen av forumet (altså skjult gruppe), må man vanligvis ha vært medlem en viss tid, ha laget seg nick, ha skrevet en viss mengde innlegg (vanligvis 50 slik jeg har sett).
Hvor lang tid må man ha vært medlem?

Måkeskrikene
Sommerfuglene
Solskinnsmødrene
Hot mamas (for juli, og ja… sol og sommer)
Hvor lang tid må man ha vært medlem?
Det bestemmer egentlig forumet hvis jeg har forstått reglene rett, men vanligst er vel en måned. Kan uansett ikke være kortere enn to uker.

Her er de generelle reglene for Juni i hvertfall :)

Vedlegg

• C820C5A7-6379-43C6-BC13-38CECBAB356B.png
    C820C5A7-6379-43C6-BC13-38CECBAB356B.png
    268,7 KB · Visninger: 29
  • F25B456C-DF82-4832-8E27-C866C24C95E6.png
    F25B456C-DF82-4832-8E27-C866C24C95E6.png
    337,7 KB · Visninger: 28
Back
Topp