Er vi klare for å få sjult gruppe nå snart da? Mangler bare 1.500 innlegg ca.
Noen forslag til navn?
Kan lage en egen tråd med poll når vi får inn forslag
Noen forslag til navn?
Kan lage en egen tråd med poll når vi får inn forslag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg digga den jegJuligavene (mulig jeg bare er påvirket av at det nærmer seg jul)
Matcher Julegavene banneren minJuligavene (mulig jeg bare er påvirket av at det nærmer seg jul)

Haha! Ja, se det! Skulle nesten trodd de var søsken! Oh…. Vent litt…Matcher Julegavene banneren min![]()

Julilykke 2022
juliblomstene 2022

Haha, jeg var også innom varianter av fellesferie i staFellesferiefrøene![]()

En skjult gruppe er en gruppe kun relativt aktive deltakere får tilgang i. Det er altså gruppe inni dette forumet hvor ikke man bare kan lurke, og hvor ikke alle har tilgang og innsyn.Hva er en skjult gruppe? Og hvordan fungerer den?![]()
Dette gjør at man kan skrive litt mer privat om man ønsker. I tillegg får du et banner som det står navnet på gruppa.Denne likte jegFellesferiefrøene![]()
Hvor lang tid må man ha vært medlem?En skjult gruppe er en gruppe kun relativt aktive deltakere får tilgang i. Det er altså gruppe inni dette forumet hvor ikke man bare kan lurke, og hvor ikke alle har tilgang og innsyn.Dette gjør at man kan skrive litt mer privat om man ønsker. I tillegg får du et banner som det står navnet på gruppa.
Et forum må ha 5.000 innlegg for å få skjult gruppe. For å få tilgang til den skjulte delen av forumet (altså skjult gruppe), må man vanligvis ha vært medlem en viss tid, ha laget seg nick, ha skrevet en viss mengde innlegg (vanligvis 50 slik jeg har sett).
Det bestemmer egentlig forumet hvis jeg har forstått reglene rett, men vanligst er vel en måned. Kan uansett ikke være kortere enn to uker.Hvor lang tid må man ha vært medlem?