Skjult gruppe (navn)

Aprilbarna passer fint, syns jeg! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke lest gjennom alle kommentaran, så kan hende det allerede e nevnt.
Men "Aprilbarna"? :)
Det e sikkert allerede nevnt, men pyttsann:p

Aprilbarna syns jeg var fint og enkelt, men aprilskattene syns jeg nesten var hakket finere :)

Enig, men syns det er litt kjedelig med "skattene" for hvis du sjekker alle termingruppene bakover, så har veldig mange brukt "skattene" . Jeg liker å være litt original jeg da, men syns Aprilbarna og aprilskattene er fine og! Liker best Aprilbarna av de to ;) Oktober 14, november 14, desember 14 og januar 15, heter alle skatter/skattene..

Noen som har lyst til å lage stemmetråd? Eller trenger vi ikke? Nå er det bare få dager til vi kan få skjult gruppe:)

Last edited:
Ser egentlig ut som de fleste som har skrevet her liker aprilbarna'15 da ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Enig, men syns det er litt kjedelig med "skattene" for hvis du sjekker alle termingruppene bakover, så har veldig mange brukt "skattene" . Jeg liker å være litt original jeg da, men syns Aprilbarna og aprilskattene er fine og! Liker best Aprilbarna av de to ;) Oktober 14, november 14, desember 14 og januar 15, heter alle skatter/skattene..

Noen som har lyst til å lage stemmetråd? Eller trenger vi ikke? Nå er det bare få dager til vi kan få skjult gruppe:)

Åja, det tenkte jeg ikke på! ;) Godt poeng! Jeg liker også ting som er originale. :)

Jeg henger meg med på flertallet :-) Altså på aprilbarna :-)

6. April 2013
7. April 2015

Back
Topp