Skjult gruppe - August 2017?

Når er man aktiv da? Tror ikke jeg har over 100 innlegg her, men jeg bruker mer tid enn jeg burde på forumet ;)
Da er vi flere:D Jeg er ganske fersk her, men vil gjerne bidra i en lukket gruppe:) Mangler noen innlegg inntil videre da, men jobber med saken:)
 
Når er man aktiv da? Tror ikke jeg har over 100 innlegg her, men jeg bruker mer tid enn jeg burde på forumet ;)

Men du har vært medlem i over en måned også da :)

Da er vi flere:D Jeg er ganske fersk her, men vil gjerne bidra i en lukket gruppe:) Mangler noen innlegg inntil videre da, men jobber med saken:)

Går veldig fort med innlegg da :)
Delta gjerne i f.eks skravletråden og slikt :)

Altså.. "grunnregelen" er jo en måned på forumet, så tanken bak var jo at dersom man ikke oppfylte det, så kunne man kompansere med innlegg..
Men som sagt. Var bare et forslag fra min side.
 
Men du har vært medlem i over en måned også da :)



Går veldig fort med innlegg da :)
Delta gjerne i f.eks skravletråden og slikt :)

Altså.. "grunnregelen" er jo en måned på forumet, så tanken bak var jo at dersom man ikke oppfylte det, så kunne man kompansere med innlegg..
Men som sagt. Var bare et forslag fra min side.

Ahh... nå oppfattet jeg "ELLER" delen :p
 
Skal jeg være tga? Eller noen andre. Tamara lurer
 
Gruppa er opprettet, jeg sjekker hvem som oppfyller kravene til innlegg og medlemstid av de som sender med PM :)

Virker som det ikke var protester ang. endring av kravet til medlemstid. Så jeg setter opp følgende alternativer som er gjeldende:

KRAV TIL MEDLEMSTID er
- 50 innlegg og medlem i 4 uker
eller
- 100 innlegg og medlem i 2 uker. :)

Det vil ta 1-3 dager før dere får tilgang etter jeg har svart dere på pm :)
 
Gruppa er opprettet, jeg sjekker hvem som oppfyller kravene til innlegg og medlemstid av de som sender med PM :)

Virker som det ikke var protester ang. endring av kravet til medlemstid. Så jeg setter opp følgende alternativer som er gjeldende:

KRAV TIL MEDLEMSTID er
- 50 innlegg og medlem i 4 uker
eller
- 100 innlegg og medlem i 2 uker. :)

Det vil ta 1-3 dager før dere får tilgang etter jeg har svart dere på pm :)
Flott, godt jobbet! Da kommer jeg etter i løpet av uka :p
 
Alle som har bedt om tilgang har nå fått det :)
 
Back
Topp