Skjult gruppe - August 2017?

Likte den første best :p var med i julibarna 2015 så den er litt kjedelig :p synes mye av de samme går igjen. Likte juli sin med julibaluba :p

Ja, den var litt annerledes enn alle de andre :) Var litt kult.
 
Likte sensommerlykke jeg :shy:

Likte sensommerlykke jeg også :)

Stemmer for sensommerlykke :)

Likte den første best :p var med i julibarna 2015 så den er litt kjedelig :p synes mye av de samme går igjen. Likte juli sin med julibaluba :p

Skal vi kanskje bare si at vi går for det?
Om ingen andre har noen andre invendinger..? Eller skal vi lage en stemmetråd?
For min del spiller ikke navnet noen rolle i alle fall :p
 
Skal vi kanskje bare si at vi går for det?
Om ingen andre har noen andre invendinger..? Eller skal vi lage en stemmetråd?
For min del spiller ikke navnet noen rolle i alle fall :p

Synes det høres bra ut jeg :)
 
Hei, grublet litt over navn og tenkte på babyleaf (siden bladene faller av om høsten..) augustbaby og augustdrøm. Liker sensommerlykke, da. :joyful::joyful:
 
Hvorfor skal man ha en skjult gruppe egentlig? Skjønner ikke helt hva det går ut på tror jeg..:shy:
 
Hvorfor skal man ha en skjult gruppe egentlig? Skjønner ikke helt hva det går ut på tror jeg..:shy:

En side der vi som melder oss inn(og oppfyller kravene) kan dele litt mer fritt. August 2017 er offentlig for hele internettet. Alle som vil kan lese inne her. På skjult, kan kun medlemmene at gruppa lese der. Og man må være aktiv med noen innlegg hver mnd for å fortsatt være medlem.
 
Ser ut til at flertallet som kommenterer er enig, så.. Da er det vel egentlig bare å ordne med det..? :)

Sender vi pm til tamara eller forumansvarlig om skjult gruppe og navn?

Og tenker vi å opprettholde 4 ukers medlemstid nå helt i starten, eller bøye oss litt den første mnd og kanskje ha 1-2 uker? Så folk får være med som nettopp er blitt medlem? :)

Og Sensommerlykke 2017 (evt bare 17) blir det vel? Greit å ha årstallet med tenker jeg.
 
Hva må til for å få være en del av skjult gruppe?

50 innlegg på dette terminforumet
Ha brukernavn (men det har du jo)
Og vært medlem på forumet i 4 uker :)

Når du er med, krever det og noen få innlegg hver mnd for å fortsatt ha tilgang
 
Sender vi pm til tamara eller forumansvarlig om skjult gruppe og navn?

Og tenker vi å opprettholde 4 ukers medlemstid nå helt i starten, eller bøye oss litt den første mnd og kanskje ha 1-2 uker? Så folk får være med som nettopp er blitt medlem? :)

Og Sensommerlykke 2017 (evt bare 17) blir det vel? Greit å ha årstallet med tenker jeg.
Jeg vil veeeeldig gjerne bli med fra starten, men har bare vært på babyforum siden 23.november:rolleyes: Skravlingen har jeg ikke noe problemer med!
 
Back
Topp