Skjult gruppe - August 2017?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Jeg regner med vi vil ha det?
Er litt tidlig ute, vi er ca halvveis på innleggene her inne bare.. Men tenkte vi kunne smake litt på det nå alt.

Navneforslag? Noen som evt ønsker være TGA? Vil vi ha noen strengere regler enn foreslått? :p
 
Jeg regner med vi vil ha det?
Er litt tidlig ute, vi er ca halvveis på innleggene her inne bare.. Men tenkte vi kunne smake litt på det nå alt.

Navneforslag? Noen som evt ønsker være TGA? Vil vi ha noen strengere regler enn foreslått? :p
Jeg kan godt være TGA når tiden kommer om ikke andre melder seg
 
Mangler bare i underkant av 100 innlegg + navneforslag nå! :D
 
Flott med skjult gruppe! :happy: Tar noen uker før jeg får bli med i den siden jeg ikke har vært på forumet så lenge :(
 
Underkant av 50 innlegg igjen!
Blir nok snart :D
 
Kikket litt på andre skjultgruppenavn også..

Hva med.. sensommerlykke ? Augustgullene? :p Augustbarna?
 
ad853c990f26c1f22e81370e015ff5b5


Da burde det vel bare være å finne ut navnet? Er vel så og si i mål med innlegg :)
 
Jeg synes hvilket som helst navn er ok, så lenge jeg klarer å se koblingen til den gitte mnd ;) ...
 
Kikket litt på andre skjultgruppenavn også..

Hva med.. sensommerlykke ? Augustgullene? :p Augustbarna?

Likte den første best :p var med i julibarna 2015 så den er litt kjedelig :p synes mye av de samme går igjen. Likte juli sin med julibaluba :p
 
Jeg synes hvilket som helst navn er ok, så lenge jeg klarer å se koblingen til den gitte mnd ;) ...

Jeg er heller ikke så nøye av meg, men skulle gjerne hatt noen forslag, så vi kunne hatt en kjapp avstemning, eller kommet til en enighet på noe. :)
 
Back
Topp