Skjult forum

Ari ♡

09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 09.2025 ♡
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Hei dere ❤️
Når septemberforumet når 5000 innlegg kan vi få opprettet skjult forum. Det skjulte forumet får man tilgang til gjennom aktivitet og deltakelse her i terminforumet. Det vil si at det må en del spamming til, og i den forbindelse eksisterer tråden "våre leker".

Den finner du her: https://forum.babyverden.no/forums/våre-leker.1892/

Delta gjerne, jo flere og mer jo bedre, og om du har forslag til andre leker er det bare å opprette en ny tråd :happy:

Bra du opplyste om dette :joyful:
Jaa, hvis ikke så tror jeg det er mange som ikke skjønner vitsen med leketrådene, hihi. Takk for at du kicket i gang og startet tråder! Skulle akkurat til å gjøre det selv, så jeg har supplert med noen flere som har vært populære i tidligere terminforum ✨

Bumper denne tråden siden det har kommet flere nye de siste dagene. Vi har passert 500 innlegg og er derfor 1/10 i mål til 5000 innlegg :joyful:
Spamming er bra og jo flere som gidder, jo raskere går det. Etter 5000 trenger vi ikke å spamme i vei :laughing002

:wav

Kanskje et dumt spm, men hva går skjult forum ut på?:D
Det opprettes en lukket forumtråd hvor kun aktive medlemmer får tilgang. Det er ofte der man deler ting som er mer privat, fordi ikke alle har innsyn. For å få tilgang må man være aktiv på terminforumet for september, søke tilgang, så godkjennes man hvis man oppfyller aktivitetskravet. Og så er det et krav til aktivitet underveis for å beholde tilgangen man har fått innvilget. Tror jeg forklarte det veldig komplisert, men i praksis er det veldig enkelt :happy:

Bumper denne for nye medlemmer ❤️

Back
Topp