Skjult forum

Tenk deg om alle spirene bare bestemmer for å narre oss litt første april :D Ellers kan det være litt gøy å lure partner litt da, men ikke dra den for langt. Jeg har litt lyst til å helle vann på gulvet og si at vannet gikk, men vet ikke om det er slemt.

Jeg synes det er innafor, men mulig menna våre ikke er enige. Hehe

Mange gode forslag her! Liker vårspirene, aprilfryd og aprilsnarrene. Blir nok fristende å dra en liten aprilsnarr i alle fall:happy:

Tenk deg om alle spirene bare bestemmer for å narre oss litt første april :D Ellers kan det være litt gøy å lure partner litt da, men ikke dra den for langt. Jeg har litt lyst til å helle vann på gulvet og si at vannet gikk, men vet ikke om det er slemt.
Mannen besvimte da han hoppet ut av senga da vannet gikk med førstemann midt på natta, tror jeg gjør lurt ikke å teste denne.. men så gikk vannet ca tre uker før termin, som tilsvarer rundt 1. april denne gangen, så hvem vet?! :cool14

Mannen besvimte da han hoppet ut av senga da vannet gikk med førstemann midt på natta, tror jeg gjør lurt ikke å teste denne.. men så gikk vannet ca tre uker før termin, som tilsvarer rundt 1. april denne gangen, så hvem vet?! :cool14

Lurer på hvordan det er å føde 1. april, om de på føden praktiserer aprilsnarr. «Nå er han snart her, jeg ser hodet! .. neida, bare tulla. Det er lenge igjen»

Lurer på hvordan det er å føde 1. april, om de på føden praktiserer aprilsnarr. «Nå er han snart her, jeg ser hodet! .. neida, bare tulla. Det er lenge igjen»
Det hadde vært rimelig ugreit :smiley-bounce022

Ja skjønner at det er forslag, men lurte på bakgrunnen til forslagene da påska ikke er i april neste år ;)
For min del er det fordi jeg forbinder påsken med April selv om det varierer noe fra år til år

Vi må vel også ha en forumansvarlig fra termingruppen. Noen som melder seg?

Last edited:
Hvordan kan man melde seg inn i det skjulte forumet?
Når vi har funnet et navn og en tilgangsansvarlig så blir det opprettet en skjult gruppe. Her står det litt info om hva du må gjøre og hvilke kriterier du må oppfylle:

«Skjult gruppe!
Alle grupper på forumet har mulighet til å få sin egen skjulte gruppe. Poenget med disse gruppene er at medlemmene kan "slippe seg litt mer løs" og være mer private. Ingen andre enn medlemmene i gruppen har tilgang her.

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)»
_____

Back
Topp