Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk deg om alle spirene bare bestemmer for å narre oss litt første aprilEllers kan det være litt gøy å lure partner litt da, men ikke dra den for langt. Jeg har litt lyst til å helle vann på gulvet og si at vannet gikk, men vet ikke om det er slemt.
Aprilknoppene

Mannen besvimte da han hoppet ut av senga da vannet gikk med førstemann midt på natta, tror jeg gjør lurt ikke å teste denne.. men så gikk vannet ca tre uker før termin, som tilsvarer rundt 1. april denne gangen, så hvem vet?!Tenk deg om alle spirene bare bestemmer for å narre oss litt første aprilEllers kan det være litt gøy å lure partner litt da, men ikke dra den for langt. Jeg har litt lyst til å helle vann på gulvet og si at vannet gikk, men vet ikke om det er slemt.

Mannen besvimte da han hoppet ut av senga da vannet gikk med førstemann midt på natta, tror jeg gjør lurt ikke å teste denne.. men så gikk vannet ca tre uker før termin, som tilsvarer rundt 1. april denne gangen, så hvem vet?!![]()
Jeg dæverLurer på hvordan det er å føde 1. april, om de på føden praktiserer aprilsnarr. «Nå er han snart her, jeg ser hodet! .. neida, bare tulla. Det er lenge igjen»

Det hadde vært rimelig ugreitLurer på hvordan det er å føde 1. april, om de på føden praktiserer aprilsnarr. «Nå er han snart her, jeg ser hodet! .. neida, bare tulla. Det er lenge igjen»

Det er jo bare forslag, du må jo gjerne komme med andre ideerHvorfor noe med påske?
Det er 1 påskedag i april 2024 og det er andre påskedag.

Ja skjønner at det er forslag, men lurte på bakgrunnen til forslagene da påska ikke er i april neste årDet er jo bare forslag, du må jo gjerne komme med andre ideer![]()

For min del er det fordi jeg forbinder påsken med April selv om det varierer noe fra år til årJa skjønner at det er forslag, men lurte på bakgrunnen til forslagene da påska ikke er i april neste år![]()
Når vi har funnet et navn og en tilgangsansvarlig så blir det opprettet en skjult gruppe. Her står det litt info om hva du må gjøre og hvilke kriterier du må oppfylle:Hvordan kan man melde seg inn i det skjulte forumet?