Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som du har bikket 50 jaJeg tror kanskje jeg har 50 nå?

De som er forumansvarlige legger bare til innimellom på hverdager og i helgene jobber de ikke. Så de godkjenner ikke hele tidenSkjønner ikke hvorfor jeg aldri får tilgang?![]()
De som er forumansvarlige legger bare til innimellom på hverdager og i helgene jobber de ikke. Så de godkjenner ikke hele tidenRegner med at de som er samla opp i det siste godkjennes i mårra en gang.

Dere som har sendt meg melding og ikke har fått tilgang enda, får tilgang når forumansvarlig har lagt dere til@*Maya* : Se meldingVil komme inn
Åja, takkDere som har sendt meg melding og ikke har fått tilgang enda, får tilgang når forumansvarlig har lagt dere tilDe jobber ikke i helger og oppdaterer sporadisk i ukedager. Vil tro at de oppdarerer det som er samlet opp i morgen nær de starter på jobb igjen.

TakkLegger bare ut denne en gang til
For å finne ut hvor mange innlegg du har skrevet i novembergruppa, trykk på søkeknappen, velg "Detaljert søk", trykk på "Search threads", skriv inn nicket ditt der det står "Postet av" og først ta bort "Hele forumet", med å åpne listen trykke på det, finn "November 2023", og så trykk søk nederst. Da skal det kun stå "November 2023" der det står "Hele forumet" på screenshoten. Da kommer alle innleggene du har skrevet her på novemberforumet opp![]()
Så rart. Jeg får ikke opp alle alternativer som du får opp. Er vel ikke noe mer jeg kan gjøre for å få alle detaljer?Legger bare ut denne en gang til
For å finne ut hvor mange innlegg du har skrevet i novembergruppa, trykk på søkeknappen, velg "Detaljert søk", trykk på "Search threads", skriv inn nicket ditt der det står "Postet av" og først ta bort "Hele forumet", med å åpne listen trykke på det, finn "November 2023", og så trykk søk nederst. Da skal det kun stå "November 2023" der det står "Hele forumet" på screenshoten. Da kommer alle innleggene du har skrevet her på novemberforumet opp![]()
Du må trykke "Search threads" ja, du trenger kun telle antall på siste side, de fulle sidene er 20 innlegg pr side. Så la oss si du har 3 sider, tilsammen 40 på de 2 første, så tell og pluss på de på siste sideSå rart. Jeg får ikke opp alle alternativer som du får opp. Er vel ikke noe mer jeg kan gjøre for å få alle detaljer?
Hvordan kan jeg sjekke hvor mange innlegg jeg har postet? Vil jo være ned i det skjulte forumetJeg har gått igjennom å sjekka at alle har oppfylt kriteriene. Så har jeg gitt beskjed til forumansvarlig hvem som skal legges inn. Så nå ligger det på vent der. Er administratorer som må legge inn hver enkelt bruker i skjult forum via linkene jeg sender dem. Så bare å følge med. Det skjulte forumet ligger i en egen tråd rett under våre leker og våre bilder/dagbøker![]()
Fant svar over herHvordan kan jeg sjekke hvor mange innlegg jeg har postet? Vil jo være ned i det skjulte forumet![]()