Skjult forum

Hva skal navnet på skjult forum være?

• OktoberSkattene2023

Votes: 18 25,0%
  • Pumpkins2023

Votes: 24 33,3%
  • OktoberGlede2023

Votes: 9 12,5%
  • OktoberGull2023

Votes: 6 8,3%
  • Gresskarfrøene2023

Votes: 26 36,1%
  • Gresskarspirene2023

Votes: 3 4,2%
  • OktoberSkatter2023

Votes: 2 2,8%
  • OktoberFrø2023

Votes: 2 2,8%

• Antall som har svart
    72
  • Avstemningen er avsluttet .
Alle som har termin i oktober og som står på terminlisten kan være med.
Det er noen krav for å kunne være med, og det er f.eks at man må ha 50 innlegg, altså du må ha skrevet noe 50 ganger i gruppen. Det varierer litt fra gruppe til gruppe hva kravene blir, men det vil du få informasjon om seinere. I skjult forum er det bare vi medlemmene som kan se, altså er det ikke oppe for andre, og man kan skrive mer personlige ting. F.eks så kan du se under navnet mitt at jeg er medlem i februargruppen fra 2021. (Febbisbebbis2021)
Åjaa!!!:) okei, forstår! så kjekt igrunnen!!! Takk for svar:Heartred

Går jo an å lage en ny avstemming med bare de 3 alternativene som har ganske like stemmer? Altså etter helgen hvis det ikke er en helt klar vinner da.
Jeg er for pumpkins og gresskarfrøene, og det er egentlig det samme for meg hvilken det blir, bare det ikke blir oktoberskattene :laughing005 synes det er for likt de andre oktobergruppene:rolleyes:
Enig!

Går jo an å lage en ny avstemming med bare de 3 alternativene som har ganske like stemmer? Altså etter helgen hvis det ikke er en helt klar vinner da.
Jeg er for pumpkins og gresskarfrøene, og det er egentlig det samme for meg hvilken det blir, bare det ikke blir oktoberskattene :laughing005 synes det er for likt de andre oktobergruppene:rolleyes:
Jeg tror noe av problemet med det er at gresskar/pumpkin stemmene fremdeles vil splitte seg i to ): jeg vil også veldig hjerne ha en av de to, syntes det var kreativt og gøy. Krysser fingra for at en av de vinner nå som man kan stemme to ganger hehe

Så hva hjør vi hvis det blir likt mellom pumpkins og gresskarspirene? :laughing002 rask en dags avstemmning eller no mellom bare de to?

Kan noen fortelle meg hvordan vi oppretter skjult forum ?

ja var bare jeg som mente å skrive frøene, men skrev spirene :laughing002 beklager forvirringa!
Spirene var kanskje litt søtere, fikk plutselig for meg hva gresskarfrøene faktisk er :hilarious: Synes det var veldig søtt før jeg begynte å overtenke:laughing001

Spirene var kanskje litt søtere, fikk plutselig for meg hva gresskarfrøene faktisk er :hilarious: Synes det var veldig søtt før jeg begynte å overtenke:laughing001

Gresskarfrø er jo egentlig litt, ja. Ser for meg de slimete frøa inni gresskaret:laughing001 Menmen, nå var det det som fikk flest stemmer så. Skal uansett bli ålreit med skjult:happy:

Men altså, nå er det jo mandag kveld og fremdeles ingen skjult forum? Hvor blir det av? :wideyed:

Sikker på at vi ikke skal ha en ny avstemming men kun mellom de to med flest stemmer? Da kan de som stemte noe annet få være med å
bestemme mellom de to mest populære også..
- Pumkins2023
- Gresskarfrøene2023

Back
Topp