Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får jeg opp skjult forum på appen? Hvor finner jeg det? Ble godkjent på tirsdag.
Jeg måtte slette appen og legge den inn på nytt[emoji5]
Komme under den listen med våre leker og våre dagbøker [emoji4]
Ah.. der kom den [emoji23][emoji23]Får den fortsatt ikke opp i appen selvom jeg sletta og installerte på nytt... noen som vet? [emoji5]
Ah.. der kom den [emoji23][emoji23]
Hva med å bruke nettleser?kanskje det hjelper![]()
Sånn ser min app ut, øverst på Desember 2017. Har fått opp leker osv før, men nå har det forsvunnet. Sletta appen og installert på nytt også..
Herlighet så treig jeg er... finner ikke den på nettleseren heller jeg.. er ikke jeg lagt til kanskje? Noe mulighet for å sjekke det?Hva med å bruke nettleser?kanskje det hjelper
?![]()
Du er den tidligere rita087? For du står på lista over de som har fått tilgang (en liste inn på skjulte)Herlighet så treig jeg er... finner ikke den på nettleseren heller jeg.. er ikke jeg lagt til kanskje? Noe mulighet for å sjekke det?
Du er den tidligere rita087? For du står på lista over de som har fått tilgang (en liste inn på skjulte)![]()
På banneret under nicket ditt, så står det at du er med i den skjulte gruppa.![]()