Skjult forum

Får den fortsatt ikke opp i appen selvom jeg sletta og installerte på nytt... noen som vet? [emoji5]

Ah.. der kom den [emoji23][emoji23]

996e03099fae374dd9d9a66f811f9056.png

Sånn ser min app ut, øverst på Desember 2017. Har fått opp leker osv før, men nå har det forsvunnet. Sletta appen og installert på nytt også..

Hmm... jeg aaaaner ikke! Jeg bruker appen selv. Jeg har android, kanskje det har noe å si? Kanskje iphone son versjon er litt teit?

De har et underforum for tekniske problemer. Kanskje spørre der? For mulig du har slått av en funksjon?

Herlighet så treig jeg er... finner ikke den på nettleseren heller jeg.. er ikke jeg lagt til kanskje? Noe mulighet for å sjekke det?
Du er den tidligere rita087? For du står på lista over de som har fått tilgang (en liste inn på skjulte) :)

På banneret under nicket ditt, så står det at du er med i den skjulte gruppa. ;)

Prøvd å gått den lange veien inn i termingruppa. Fra Forum - nyeste termin og barselgrupper - 2017 - desember 2017. Når jeg går den lange veien i stedet for snarveien jeg har lagret så kommer dagbøker, bilder, leker og skjult forum opp.

Back
Topp