Vårbaby2017
Flørter med forumet
Er det egentlig mange av dere som bruker det? Prøver å svare på innlegg så jeg kan komme meg inn, men tar litt tid 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Medlem 1 måned, 50 innlegg, du må stå på terminlista og ha brukernavn er vel kriterieneHvor står kriteriene?
Jeg tror dessverre du bare må gå inn på oversikten over alle innleggene dine og telle opp manueltJeg skjønner ikke helt hvor jeg kan se om jeg har 50 innlegg. Jeg ser hvor mange jeg har totalt, men de fleste er fra den andre termingruppa jeg er med i fra før. Hjelp?![]()

Jeg skjønner ikke helt hvor jeg kan se om jeg har 50 innlegg. Jeg ser hvor mange jeg har totalt, men de fleste er fra den andre termingruppa jeg er med i fra før. Hjelp?![]()
Jaja, bare å fortsette å skrive da![]()
Mulig jeg må ha det inn med teskje. Men prøvde det du sa og kommer til søk i forum, men da får jeg opp ALLE innleggene mine (ikke bare her inne).Forum, søk på forum, legg inn ditt eget nick der det står medlemsnavn (eller noe i den duren), scroll nedover på forum og velg kun skjult forum under april2017 og vips!
Mulig jeg må ha det inn med teskje. Men prøvde det du sa og kommer til søk i forum, men da får jeg opp ALLE innleggene mine (ikke bare her inne).
Gi henne tidHar sendt mld 3 ganger til den ansvarlige for skjult forum, men har enda ikke fått tilgangOppfyller alle krava!
Bare hyggeligTakk for svar ang. kriterier!
Har sendt mld 3 ganger til den ansvarlige for skjult forum, men har enda ikke fått tilgangOppfyller alle krava!