Skjult forum

Vårbaby2017

Flørter med forumet
Er det egentlig mange av dere som bruker det? Prøver å svare på innlegg så jeg kan komme meg inn, men tar litt tid :)

Jeg tror skjult forum mer aktivt enn det åpne. Man kan skrive litt friere der. Kom deg inn! :-)

Jeg skjønner ikke helt hvor jeg kan se om jeg har 50 innlegg. Jeg ser hvor mange jeg har totalt, men de fleste er fra den andre termingruppa jeg er med i fra før. Hjelp? :eek::D

Jeg skjønner ikke helt hvor jeg kan se om jeg har 50 innlegg. Jeg ser hvor mange jeg har totalt, men de fleste er fra den andre termingruppa jeg er med i fra før. Hjelp? :eek::D
Jeg tror dessverre du bare må gå inn på oversikten over alle innleggene dine og telle opp manuelt :)

Forum, søk på forum, legg inn ditt eget nick der det står medlemsnavn (eller noe i den duren), scroll nedover på forum og velg kun skjult forum under april2017 og vips!

Jaja, bare å fortsette å skrive da :yuck:

Du kan sjekke selv:

Forum, søk på forum, legg inn ditt eget nick der det står medlemsnavn (eller noe i den duren), scroll nedover på forum og velg kun skjult forum under april2017 og vips!

Mulig jeg må ha det inn med teskje. Men prøvde det du sa og kommer til søk i forum, men da får jeg opp ALLE innleggene mine (ikke bare her inne).

Har sendt mld 3 ganger til den ansvarlige for skjult forum, men har enda ikke fått tilgang :( Oppfyller alle krava!

Har sendt mld 3 ganger til den ansvarlige for skjult forum, men har enda ikke fått tilgang :( Oppfyller alle krava!

Nå har jeg ikke sett denne, men jeg har ikke fått noen meldinger fra deg i det hele tatt... Så om du har sendt tre meldinger i innboksen, så må du ha sendt til feil person ;)

Back
Topp