Skjult forum

Jeg telte nå! Og jeg så jeg har minst 60 innlegg! :D hihi!

Vi må først få opprettet den skjulte gruppen. Også trenger vi en tilgangsansvarlig. Når man oppfyller kravene sender man pm til tilgangsansvarlig som igjen må sjekke at kriteriene er på plass. Så gir denne beskjed til moderator om at man skal legges til i den skjulte gruppen.

Skal skrive litt mer om jobben som tilgangsansvarlig når mini sover. Da kan jeg dra frem ipaden, lettere å skrive på enn mobil :p

Fint navn! Blir gjerne m jeg. Har jo faktisk skravlet en del, så nok innlegg også:)

JuniGull er fint navn men ser at også at jeg blir da ikke med, har ikke nokk innlegg :(

Du må bare skrive flere innlegg, det er ikke sånn at du ikke blir med om du ikke har nok innlegg når gruppen blir opprettet, du får bli med når du har skrevet 50 innlegg :-) da skriver du til tilgangsansvarlig så gir hun deg tilgang :-)

Noen som ønsker å være tilgangsansvarlig? Kan hvem som helt av oss være det, eller er det noen krav til det også ? :-)

Noen som ønsker å være tilgangsansvarlig? Kan hvem som helt av oss være det, eller er det noen krav til det også ? :-)
Hvem som helst kan være det.

Når det kommer til tilgangsansvarlig tenker jeg det er viktig at det er noen som er aktive på forumet, og ikke har planer om å forsvinne over til andre sosiale medier. Er tungvindt å ha tilgangsansvarlig som er innom to ganger i måneden, det skaper mye frustrasjon hos de som venter på tilgang.

Tilgangsansvarlig har ansvar for å sjekke at de som søker tilgang til skjult oppfyller kriteriene. Også veldig kjekt om tilgangsansvarlig lager en oversikt inne på det skjulte forumet om hvem som har tilgang (oppdaterer denne fortløpende etter hvert som nye legges til/fjernes). Det er også et krav om å ha 10 innlegg per måned på skjult forum for å beholde tilgangen der inne. Tilgangsansvarlig vil da også ha ansvar for å gå gjennom alle medlemmene sin aktivitet hver måned og få fjernet de som ikke lengre er aktive. Derfor er det veldig greit med en oppdatert liste over hvem som har tilgang ;)

Hvem som helst kan være det.

Når det kommer til tilgangsansvarlig tenker jeg det er viktig at det er noen som er aktive på forumet, og ikke har planer om å forsvinne over til andre sosiale medier. Er tungvindt å ha tilgangsansvarlig som er innom to ganger i måneden, det skaper mye frustrasjon hos de som venter på tilgang.

Tilgangsansvarlig har ansvar for å sjekke at de som søker tilgang til skjult oppfyller kriteriene. Også veldig kjekt om tilgangsansvarlig lager en oversikt inne på det skjulte forumet om hvem som har tilgang (oppdaterer denne fortløpende etter hvert som nye legges til/fjernes). Det er også et krav om å ha 10 innlegg per måned på skjult forum for å beholde tilgangen der inne. Tilgangsansvarlig vil da også ha ansvar for å gå gjennom alle medlemmene sin aktivitet hver måned og få fjernet de som ikke lengre er aktive. Derfor er det veldig greit med en oppdatert liste over hvem som har tilgang ;)
Jeg stemmer på deg BMC hvis du vil være?

Legger med kriteriene her i tilfelle ikke alle ser topptråder (noen apper er litt teit).
ImageUploadedByBV Forum1445510633.928823.jpg

Jeg kan fint ta på meg jobben som tilgangsansvarlig, men om noen andre ønsker den jobben er det ikke et must for meg :) vi kan opprette en egen tråd der de som ønsker jobben kan melde seg?

Jeg kan fint ta på meg jobben som tilgangsansvarlig, men om noen andre ønsker den jobben er det ikke et must for meg :) vi kan opprette en egen tråd der de som ønsker jobben kan melde seg?
Stemmer også på deg som tilgangsansvarlig! :)

Syns Junigull er en fint navn! Og stemmer også på deg som tilgangsansvarlig :happy:

Hvis du har lyst, så heier jeg på deg! :) Det er en heftig jobb å gjøre/holde styr på! :)

Junigull2016 vil jeg også bli med på, må bare oppfylle kriteriene først. :-)

Jeg stemmer på BMC

Stemmer på deg jeg også. Junigull er fint :)

Back
Topp