Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JuniGull er fint navn men ser at også at jeg blir da ikke med, har ikke nokk innlegg![]()
Hvem som helst kan være det.Noen som ønsker å være tilgangsansvarlig? Kan hvem som helt av oss være det, eller er det noen krav til det også ?![]()
Jeg stemmer på deg BMC hvis du vil være?Hvem som helst kan være det.
Når det kommer til tilgangsansvarlig tenker jeg det er viktig at det er noen som er aktive på forumet, og ikke har planer om å forsvinne over til andre sosiale medier. Er tungvindt å ha tilgangsansvarlig som er innom to ganger i måneden, det skaper mye frustrasjon hos de som venter på tilgang.
Tilgangsansvarlig har ansvar for å sjekke at de som søker tilgang til skjult oppfyller kriteriene. Også veldig kjekt om tilgangsansvarlig lager en oversikt inne på det skjulte forumet om hvem som har tilgang (oppdaterer denne fortløpende etter hvert som nye legges til/fjernes). Det er også et krav om å ha 10 innlegg per måned på skjult forum for å beholde tilgangen der inne. Tilgangsansvarlig vil da også ha ansvar for å gå gjennom alle medlemmene sin aktivitet hver måned og få fjernet de som ikke lengre er aktive. Derfor er det veldig greit med en oppdatert liste over hvem som har tilgang![]()
Jeg er enig med deg! Hvis BMC vil daJeg stemmer på deg BMC hvis du vil være?
Stemmer også på deg som tilgangsansvarlig!Jeg kan fint ta på meg jobben som tilgangsansvarlig, men om noen andre ønsker den jobben er det ikke et must for megvi kan opprette en egen tråd der de som ønsker jobben kan melde seg?
Jeg kan fint ta på meg jobben som tilgangsansvarlig, men om noen andre ønsker den jobben er det ikke et must for megvi kan opprette en egen tråd der de som ønsker jobben kan melde seg?

Jeg kan fint ta på meg jobben som tilgangsansvarlig, men om noen andre ønsker den jobben er det ikke et must for megvi kan opprette en egen tråd der de som ønsker jobben kan melde seg?