Skjult forum

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Får beskjed om at jeg ikke har lov å skrive nye innlegg der inne...

(Har logget ut av nuttakanutta2, da nuttakanutta endelig funket igjen (og jeg hadde ikke tilgang til skjult med 2
Nicket.. )

Tenkte jeg skulle starte en tråd om
Navn.. ;) høre hva dere synes

(Har logget ut av nuttakanutta2, da nuttakanutta endelig funket igjen (og jeg hadde ikke tilgang til skjult med 2
Nicket.. )

Jeg skjønner ikke hvor dette skjulte forumet er! Har fått bekreftet tilgang, men finner intet :-P

Nicket.. )

Jeg har purret på admin ang tilgangen til flere. Så jeg venter på at det skal fikses.
Får du ikke skrevet nye innlegg på skjult?

Jeg har purret på admin ang tilgangen til flere. Så jeg venter på at det skal fikses.
Får du ikke skrevet nye innlegg på skjult?

Nei.. Jeg fikk Mail om at jeg nå kun hadde en bruker.. Siden det ikke skjedde noe ang skjult begynte jeg å tenke at det kanskje var den gamle jeg skulle bruke. Prøvde den og den funka.. Men får lest og ikke skrevet.. Men da skal jeg kun bruke den andre brukeren da :p logger av denne når den andre er fiksa jeg da. Litt greit å kunne lese og svare på tråder på skjult.. Selv om man ikke får skrevet nye..

Back
Topp