Jeg har ventet lenge på å få tilgang til skjult forum
Da jeg var på desembergruppen gikk det fort å få godkjenningen, men nå har jeg ventet i 1-2 uker her, uten å få tilgang.. Noen som vet hvem man evt. kan sende p.m. til for å få tilgang? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Prøv å søk igjen, det er ei som har søkt for flere uker siden. Men som har skjult profil. Er det deg? Kan ikke godkjenne uten at jeg vet hvem det er ser du. For da får jeg ikke sjekka kriteriene. Så jeg fikk ikke opp navn eller profil, bare et brukernummer.
Nå fikk jeg sjekka. 23 innlegg har du skrevet på januar. Du må ha skrevet 50 innlegg på januar, for å få tilgangAh, da skal jeg prøve det - Tusen takk![]()
Nå fikk jeg sjekka. 23 innlegg har du skrevet på januar. Du må ha skrevet 50 innlegg på januar, for å få tilgangOg stå på terminlisten, det regner jeg med at du gjør? Godkjenner deg når du har 50 innlegg.
OkiJeg har bare 23 innlegg fra jeg gikk over fra desember nå nylig ja, men jeg var på januarforumet før jeg fikk estimert termin til 28. desember av fastlegen.. På oul ble jeg igjen flyttet til januar, så både de første og de siste innleggene mine er fra januar 2015Jeg gikk gjennom innleggene selv, og ser at jeg har over 50 innlegg på januar 2015
![]()
OkiBladde ikke så langt bak, siden jeg tenkte du kom fra desember
Da er du godkjent.