Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der inne er det bare de som tilhører februar 2014 (og oppfyller kriteriene for å få tilgang) som kan lese og skrive innlegg. Litt mer personlig, man legger feks ut mer bilder osv der hvor ikke alle kan se detJeg er relativt ny her, så lurer på hva greia med skjult forum er...![]()
Har dytta opp terminlista for deg! Når du har alle kriteriene på plass sender du en melding til tiia85 og ber om tilgang. Ligger en beskrivelse av hele prosessen under topptrådene/festa tråder.Aha... Jeg har 50 og vært medlem siden mars. Terminlisten, er det oversikten over fødte barn? *heltutafor*![]()
Har dytta opp terminlista for deg! Når du har alle kriteriene på plass sender du en melding til tiia85 og ber om tilgang. Ligger en beskrivelse av hele prosessen under topptrådene/festa tråder.
Februar-14 mamma <3
Vet noen har måtta avinstallert og reinstallert appen for at den skjulte gruppa skulle komme frem.Jeg har forespurt og fikk svar om at jeg skulle få, men ingenting skjedde.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Lenge siden?Har sendt mld til rette person, men ser ut som hun ikke er så ofte på... *klør seg i hodet*![]()
Har sendt beskjed videre til moderator stine, regner med hun ser på saken neste gang hun er på
Februar-14 mamma <3
Nei, den er ferdigHAr ikke hun ferie eller noe?
Nei, hun er nok ikke så aktiv her inne, men tror hun får varsel når noen sender henne pm (med mindre varslene ikke funker hos henne daPar dager siden, bare.Men så at hun ikke hadde vært på siden 22/8.
![]()
Nei, hun er nok ikke så aktiv her inne, men tror hun får varsel når noen sender henne pm (med mindre varslene ikke funker hos henne da). Satser på det ordner seg snart
Februar-14 mamma <3
Siden jeg bruker appen glemmer jeg litt at alt ligger åpent på nett. Må komme på skjult så jeg kan ta opp noen litt mer juicy temaer! Hehe...![]()
![]()
hahah!! Jeg gleder meg![]()
Jeg la kanskje lista litt høyt for meg sjøl nå...? Haha!![]()