Skjult forum

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Dukket opp noen nye på skjult forum. Noen flere her som ikke har fått med seg at det finnes?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er relativt ny her, så lurer på hva greia med skjult forum er... ;)

Jeg er relativt ny her, så lurer på hva greia med skjult forum er... ;)
Der inne er det bare de som tilhører februar 2014 (og oppfyller kriteriene for å få tilgang) som kan lese og skrive innlegg. Litt mer personlig, man legger feks ut mer bilder osv der hvor ikke alle kan se det :)

Mener kriteriene er:
Stå på terminlista til februar 14
Ha nick
Vært på babyverden 1 måned
Ha 50 innlegg inne på februar 14 sitt åpne forum

Februar-14 mamma <3

Aha... Jeg har 50 og vært medlem siden mars. Terminlisten, er det oversikten over fødte barn? *heltutafor* ;)

Aha... Jeg har 50 og vært medlem siden mars. Terminlisten, er det oversikten over fødte barn? *heltutafor* ;)
Har dytta opp terminlista for deg! Når du har alle kriteriene på plass sender du en melding til tiia85 og ber om tilgang. Ligger en beskrivelse av hele prosessen under topptrådene/festa tråder.

Februar-14 mamma <3

Har dytta opp terminlista for deg! Når du har alle kriteriene på plass sender du en melding til tiia85 og ber om tilgang. Ligger en beskrivelse av hele prosessen under topptrådene/festa tråder.

Februar-14 mamma <3

Oki, tusen takk! :)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg har forespurt og fikk svar om at jeg skulle få, men ingenting skjedde.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har forespurt og fikk svar om at jeg skulle få, men ingenting skjedde.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Vet noen har måtta avinstallert og reinstallert appen for at den skjulte gruppa skulle komme frem.

Februar-14 mamma <3

Har sendt mld til rette person, men ser ut som hun ikke er så ofte på... *klør seg i hodet* ;)

Har sendt beskjed videre til moderator stine, regner med hun ser på saken neste gang hun er på :)

Februar-14 mamma <3

Par dager siden, bare. ;) Men så at hun ikke hadde vært på siden 22/8. :)

Par dager siden, bare. ;) Men så at hun ikke hadde vært på siden 22/8. :)
Nei, hun er nok ikke så aktiv her inne, men tror hun får varsel når noen sender henne pm (med mindre varslene ikke funker hos henne da :p ). Satser på det ordner seg snart :)

Februar-14 mamma <3

Nei, hun er nok ikke så aktiv her inne, men tror hun får varsel når noen sender henne pm (med mindre varslene ikke funker hos henne da :p ). Satser på det ordner seg snart :)

Februar-14 mamma <3

Siden jeg bruker appen glemmer jeg litt at alt ligger åpent på nett. Må komme på skjult så jeg kan ta opp noen litt mer juicy temaer! Hehe... ;) ;)

Hoho, venter i spenning nå :D

Februar-14 mamma <3

Back
Topp