Bkno6619962
Andre møte med forumet
Hei! Jeg er kanskje helt fjern.. men jeg finner ikke ut hvor jeg finner det skjulte forumet.. Noen som kan hjelpe meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For å finne hva? Jeg finner forklaringen på skjult forum. Og skjult forum. Du må usubscrive august 14, for å så subscribe igjen om du skal finne skjult forum august 14, inne på appen.Må på nett og ikke appen for å finne den...
Sent from my iPad using BV Forum
For å finne hva? Jeg finner forklaringen på skjult forum. Og skjult forum. Du må usubscrive august 14, for å så subscribe igjen om du skal finne skjult forum august 14, inne på appen.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Har du tilgang så har du tilgang uansett hvilken "plattform" du er påFor å finne skjult forum. Jeg fikk ikke søkt om tilgang på appen, bare på nett. Men har tilgang så ikke noe problem.
Sent from my iPad using BV Forum
Har du tilgang så har du tilgang uansett hvilken "plattform" du er påmen hvis du skulle ha lyst til å ha på appen så prøv det jeg sa ovenfor
![]()
Ok, ja det er jo smak og behag hvilken plattform man vil være på. Men du kan ikke bruke søkesiden på appen for å finne det skjulte forumet. Du må først unsubscribe august 14, for å så melde deg inn på august 14, så skal skjult forum komme opp med en gang.Jeg har tilgang på appen. Var bare søkinga jeg gjorde på nett. Jeg fant ikke søkesiden på appen. Syns det var lettere å finne fram på nett hvertfall.
Herrefred det er jo jeg som har mistolket deg helt, hehe huffDet gjør det.
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Herrefred det er jo jeg som har mistolket deg helt, hehe huffbeklager, får skylde på gravidhodet
![]()