Skjult forum

Bkno6619962

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er kanskje helt fjern.. men jeg finner ikke ut hvor jeg finner det skjulte forumet.. Noen som kan hjelpe meg?

D ligger en tråd på festet øverst med forklaring :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Send meg pm om det er noe du lurer på :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

skjønte det ikke ut fra den festete tråden jeg.. men kan jo prøve igjen.. :P Laaaaaaaaangt fra pc geek kan man vel si.. ;)

Tror du må ordne deg et ordentlig nick før du kan se den. Litt usikker :)

Sent from my iPad using BV Forum

Må på nett og ikke appen for å finne den...

Må på nett og ikke appen for å finne den...

For å finne hva? Jeg finner forklaringen på skjult forum. Og skjult forum. Du må usubscrive august 14, for å så subscribe igjen om du skal finne skjult forum august 14, inne på appen.

For å finne hva? Jeg finner forklaringen på skjult forum. Og skjult forum. Du må usubscrive august 14, for å så subscribe igjen om du skal finne skjult forum august 14, inne på appen.

For å finne skjult forum. Jeg fikk ikke søkt om tilgang på appen, bare på nett. Men har tilgang så ikke noe problem. :)

For å finne skjult forum. Jeg fikk ikke søkt om tilgang på appen, bare på nett. Men har tilgang så ikke noe problem. :)

Har du tilgang så har du tilgang uansett hvilken "plattform" du er på :) men hvis du skulle ha lyst til å ha på appen så prøv det jeg sa ovenfor :)

Har du tilgang så har du tilgang uansett hvilken "plattform" du er på :) men hvis du skulle ha lyst til å ha på appen så prøv det jeg sa ovenfor :)

Jeg har tilgang på appen. Var bare søkinga jeg gjorde på nett. Jeg fant ikke søkesiden på appen. Syns det var lettere å finne fram på nett hvertfall.

Jeg har tilgang på appen. Var bare søkinga jeg gjorde på nett. Jeg fant ikke søkesiden på appen. Syns det var lettere å finne fram på nett hvertfall.
Ok, ja det er jo smak og behag hvilken plattform man vil være på. Men du kan ikke bruke søkesiden på appen for å finne det skjulte forumet. Du må først unsubscribe august 14, for å så melde deg inn på august 14, så skal skjult forum komme opp med en gang. :)

ImageUploadedByBV Forum1405242970.246401.jpg
Skal vises som dette :)

Back
Topp