Khinjo
Flørter med forumet
Du følger jo april-forumet så lenge du har termin i april.
Joda. Men det blir jo en marsbaby, så vært greit å følge de som blir født i samme mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du følger jo april-forumet så lenge du har termin i april.
Er det greit å spørre om hvordan du vet det blir marsbaby?Joda. Men det blir jo en marsbaby, så vært greit å følge de som blir født i samme mnd.
Hvis du vet du blir satt i gang i mars synes jeg du har termin 2 uker før terminen. Bare oppfyll de øvrige kravene og, og send med pm når det er gjort.Joda. Men det blir jo en marsbaby, så vært greit å følge de som blir født i samme mnd.
Hvis du vet du blir satt i gang i mars synes jeg du har termin 2 uker før terminen. Bare oppfyll de øvrige kravene og, og send med pm når det er gjort.
Men da har du termin i midten/slutten av mars da! Med planlagt igangsetting og greier!Alle mine har kommt lenge før termin/prematur og av samme grunn til de har kommt tidligere blir jeg satt igang senest 2 uker før termin Derfor blir det da marsbaby, selv om terminen er i starten av april
Du måste finna nyckeln i en av trådarna som har blivit upprättatHvordan vet man når man har fått tilgang? Hvor går man inn i det skjulte forumet? Ikke vært med på dette før jeg
Hvordan vet man når man har fått tilgang? Hvor går man inn i det skjulte forumet? Ikke vært med på dette før jeg
Aha da har jeg ikke fått tilgang enda, siden jeg ikke ser det
Det ligger som nr tre fra toppen.
Du måste finna nyckeln i en av trådarna som har blivit upprättat
Du måste finna nyckeln i en av trådarna som har blivit upprättat
Mottatt... Vi diskuterer det på skjult.Noen må ta over som tilgangsansvarlig.