Skjult forum, Marslykke

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Send meg en pm dersom du ønsker tilgang.
Fint om du sjekker at du oppfyller kravene først, så gjør det jobben min så mye enklere. :)

_____________________________________________________________________________
Om noen skulle lure så er en skjult gruppe et underforum på termingruppa hvor man har "strengere" regler for hvem som kan være medlem. Det er kun medlemmene som har tilgang til den skjulte gruppa som kan lese og skrive der inne. Det vil si at ingen andre medlemmer på babyverden kan gå inn og lese, og heller ikke personer som ikke er medlem på babyverden i det hele tatt (det er ikke mulig å google seg frem til innlegg for eksempel). Dersom man har sensitive temaer man vil ta opp, men som man ikke vil at alle skal kunne lese så er det fint å ta det opp på det skjulte forumet.

For å kunne få tilgang til det skjulte forumet, stilles følgende kriterier:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
 
For å finne ut om du har nok innlegg må du gå på profilen din, gå til Innlegg, og tell innleggene dine i Mars 2016.
 
Kanskje vi skulle fått festet denne tråden slik at den ikke detter ned? :)
 
Er det mulig å se hvor mange innlegg jeg har her i mars via appen? Jeg finner det ikke..
 
Jeg får ikke sjekket antall innlegg, for når den skal laste neste del av lista, så blir jeg kasts ut av appen :(
 
Hei, det er litt uklart for meg om jeg må ha vært medlem av babyverden eller babyverden forum i 30 dager, for å få gullbillett til Marslykke. Noen som kan oppklare det for meg?
 
Jeg får ikke sjekket antall innlegg, for når den skal laste neste del av lista, så blir jeg kasts ut av appen :(
Du har nok innlegg. Regner med det er du som er Jente070 på terminlisten og? At det bare mangler det siste sifferet? I så fall skal jeg få lagt deg til. :)
 
Hei, det er litt uklart for meg om jeg må ha vært medlem av babyverden eller babyverden forum i 30 dager, for å få gullbillett til Marslykke. Noen som kan oppklare det for meg?
Det kan jeg faktisk ikke svare på... :p Skal høre med moderator!
 
Du har nok innlegg. Regner med det er du som er Jente070 på terminlisten og? At det bare mangler det siste sifferet? I så fall skal jeg få lagt deg til. :)

Ja, det skal være meg :)
 
Det kan jeg faktisk ikke svare på... :p Skal høre med moderator!
Hei, det er litt uklart for meg om jeg må ha vært medlem av babyverden eller babyverden forum i 30 dager, for å få gullbillett til Marslykke. Noen som kan oppklare det for meg?
Det er forumet du må ha vært medlem på i 30 dager :) Hilsen tilgangsansvarlig oktober 2014 ;)
 
Sendt deg pm :)
 
Så da får vi ikke muligheten til å bli med vi som har termin først i april, men som vet det blir marsbaby?

Siden vi ikke får lov å stå oppført på terminlista jeg mener?
 
Så da får vi ikke muligheten til å bli med vi som har termin først i april, men som vet det blir marsbaby?

Siden vi ikke får lov å stå oppført på terminlista jeg mener?
Du følger jo april-forumet så lenge du har termin i april. :)
 
Back
Topp