Skjult forum, info og regler

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei :) Mulig jeg er dum og ikke skjønner helt, men kan enda ikke se jeg har fått tilgang :/ Kanskje jeg har skrevet til deg feil sted - er litt usikker på hvordan man sender DM så har sendt direkte på siden din (som jeg ser andre har gjort også) :)
Aaaah de som kommer på siden min vet ikke jeg hvordan jeg ser, og får heller ikke epost når noen skriver der. Er PM som gjelder ;) Kan ikke holde styr på flere inbokser enn en desverre. Trykk på ikonet mitt også står det vel send melding eller noe? :)
 
Og hvor i all verden ser man denne siden? :p haha!
 
Hei :) Mulig jeg er dum og ikke skjønner helt, men kan enda ikke se jeg har fått tilgang :/ Kanskje jeg har skrevet til deg feil sted - er litt usikker på hvordan man sender DM så har sendt direkte på siden din (som jeg ser andre har gjort også) :)
Hvis du er på app, trykk på en post postet av Mamsemoms og velg de tre prikkene øverst i høyre hjørne og velg "start convo with", da får du sendt pm :) (dette er fra Android hvertfall) :)
 
Aaaah de som kommer på siden min vet ikke jeg hvordan jeg ser, og får heller ikke epost når noen skriver der. Er PM som gjelder ;) Kan ikke holde styr på flere inbokser enn en desverre. Trykk på ikonet mitt også står det vel send melding eller noe? :)

Fant PM endelig var lettere å se den på mobil :p skjønner at det er mye å holde styr på!!! Supert at du tar ansvaret :)
 
Titt tei dere!

Hører flere legger igjen kommentar på veggen min om tilgang. Denne sjekker jeg ikke, da jeg så og si alltid er inne via appen.
Og siden jeg har et liv utenom forumet (hvem ville tro det haha!) forbeholder jeg meg retten til kun å gi tilgang til de som ber meg om tilgang på PM, siden jeg har nevnt dette et par ganger nå :) Jeg får som sagt epost når noen sender meg PM, derfor gjør vi det på min måte, siden jeg sitter med jobben ;)

Så hvis du ikke har fått tilgang og mener du sendte til meg for lenge siden har du nok skrevet på veggen. Send meg PM så fikser jeg tilgang med iver og glede, må du vite! :)

Vælkommen!
 
Eg kjem aldri til å få komt inn i detta skjulte forumet!:( eg får ikkje til å endre navnet mitt heller!:(
Se under "Generelt", deretter "Informasjon og tilbakemelding" og "FAQ", der står det hvordan du endrer nicket ditt :)
 
Vil bare si og at til dere som har meldt dere på hemmelig nisse og ikke er på skjult denne mnd; Send meg en pm dersom dere trenger informasjon om nissevennen deres på nytt! Så skal jeg sende både ønskeliste og adresse på den heldige utvalgte. :)
 
Flere som vil inn i skjult nå? Send meg pm om du kvalifiserer :)

Jeg sender forespørsler videre til admin i kveld. Regner ikke med de jobber i morgen, men da vil dere få tilgang rett over nyttår tenker jeg :)
 
Titt titt dere! Jeg fødte i dag, så blir litt ventetid for enkelte som ønsker tilgang nå da jeg ikke rakk å sende forespørsel i går :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp