Skjult forum, info og regler

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mamsemums har nok veldig mye å holde styr på nå som alle ber om tilgang, så du får nok tilgang etterhvert når hun rekker over alle :)
True that!:)

Alle som har sendt i går eller før fikset jeg i går kveld, men når jeg har gjort min jobb er det admin det ligger hos :) Kan ta 1-3 dager, ref skjult gruppe tråden til admin;-)
 
Supert at du har tatt på deg ansvaret for dette :)

Tror jeg sendte deg PM i går, men ikke helt sikker på om jeg fikk det til.
Kan du si fra hvis du ikke har fått noe fra meg?
Ja deg ordnet jeg med i går :) Bare å vente på admin.
 
Takk! Det var raskt behandlet. :)
Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet mens admin gjør sin del av jobben.
 
Har sendt pm, men kan ikke se at jeg har fått tilgang? Sendte for to dager siden mener jeg
 
What she said, der oppe *peke* :)

Fint hvis alle venter med å purre oå tilgang før det har gått 3 dager. Så kan jeg deretter purre hos admin når "fristen" har gått :) Takker og bukker:)
 
Er 19 stk som fremdeles ligger til godkjenning hos admin :)
 
Vær tålmodig alle sammen :) Først skal stakkars Mamsemums få godkjent, SÅ skal moderator godkjenne. .. :)
 
Supert om alle som sender meg PM har sjekket at de kvalifiserer til skjult gruppe på forhånd. Nettopp sjekket innleggene til fire stykker som ikke hadde nok - litt bortkastet tid for meg for da må det jo gjøres om igjen senere :) Takk.
 
Kunnendu sett om jeg har blitt godkjent? Har ikke fått opp noe ennå :-/
 
Ja leste det der, men sto som jeg kunne finne lite om hva skjult forum er!? Fordeler? Hva blir tatt opp der som ikke blir tatt opp i vanlig forum?
Alt som ikke folk vil at skal ligge tilgjengelig på Internett. Skjult gruppe... Bare de som er der kan se hva som står der. Ikke så mye mer spennende enn det.
 
Last edited:
Ja leste det der, men sto som jeg kunne finne lite om hva skjult forum er!? Fordeler? Hva blir tatt opp der som ikke blir tatt opp i vanlig forum?

Alt som ikke folk vil at skal ligge tilgjengelig på Internett. Skjult gruppe... Bare de som er der kan se hva som står der. Ikke så mye mer spennende enn det.

Kan jo være en stor fordel om man går i detaljer så man kan gjenkjennes - at dette ikke er søkbart. Googler man ting som har med føde, barsel og svangerskap å gjøre er jo som regel babyverden-forumet blant det første som dukker opp - så kan folk som ikke er her også lese hva man har skrevet.

Det er hvertfall det jeg synes er best, at når man utleverer seg med tanke på detaljer rundt arbeidsforhold m.m. som lett kan gjenkjennes - så kommer det hvertfall ikke opp i google-søk til andre folk. :)
 
Alle skal få :p

Hei :) Mulig jeg er dum og ikke skjønner helt, men kan enda ikke se jeg har fått tilgang :/ Kanskje jeg har skrevet til deg feil sted - er litt usikker på hvordan man sender DM så har sendt direkte på siden din (som jeg ser andre har gjort også) :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp