Skjult forum, hvem skal være tilgangsansvarlig?

Åå så gøy:D gleder meg til jeg også kan melde meg inn:happy: ventet helt til 3+ på digitaltesten før jeg turte å ta kontakt med forumet, så må vente til jeg har skrevet 50 innlegg og har vært her i en måned.
 
Hvordan ser man hvor mange innlegg man har? For det må være i januar gruppa?
 
Fått noe svar? :D
 
Hvordan ser man hvor mange innlegg man har? For det må være i januar gruppa?
Hvis du finner "dine innlegg" på siden din, så kan du søke -står i høyre hjørne et sted :) også legger du inn brukernavnet ditt og hvilken gruppe du vil søke i :D håper det var forståelig nok :p :p
 
Fikk svar nå :)

"Hei, Lolitaa.

Gratulerer så mye med nok innlegg til å få egen skjult gruppe. :)
Nå er det slik at vi ikke jobber vanlige dager i forbindelse med helgen, og derfor venter til over 17. mai med å lage gruppen. Det tar litt tid å lage gruppen, og det er ikke folk innom og legger til nye medlemmer hele tiden i helgene. Så for at det skal gå så smertefritt som mulig, venter vi til 18. mai. Tar tak i det fra morgenen av :)

Ønsker deg og dine en fin 17. mai-helg!"
 
Fikk svar nå :)

"Hei, Lolitaa!

Gratulerer så mye med nok innlegg til å få egen skjult gruppe. :)
Nå er det slik at vi ikke jobber vanlige dager i forbindelse med helgen, og derfor venter til over 17. mai med å lage gruppen. Det tar litt tid å lage gruppen, og det er ikke folk innom og legger til nye medlemmer hele tiden i helgene. Så for at det skal gå så smertefritt som mulig, venter vi til 18. mai. Tar tak i det fra morgenen av :)
Ønsker deg og dine en fin 17. mai-helg!"



Hei!

Jeg er nokså ny i formuet og er heller ikke den som poster sånn kjempemye. Vil det da si at jeg blir kastet ut av januargruppe når den blir skjult? Med mindre jeg da poste over 30 innlegg før 18. mai? :(
 
Hei!

Jeg er nokså ny i formuet og er heller ikke den som poster sånn kjempemye. Vil det da si at jeg blir kastet ut av januargruppe når den blir skjult? Med mindre jeg da poste over 30 innlegg før 18. mai? :(

Neinei, den skjulte kommer i tillegg til :happy: Du kan fint fortsette å lese og skrive her :happy:
 
Neinei, den skjulte kommer i tillegg til :happy: Du kan fint fortsette å lese og skrive her :happy:

Aha! Men alle med 50 innlegg "forsvinner" mest sannynlig over i den skjulte. Jaja, vi med under 50 (håper vi er flere) får snakke oss opp til 50 her, så joine dere om vi kommer oss dit.
Takk for svar :)
 
Aha! Men alle med 50 innlegg "forsvinner" mest sannynlig over i den skjulte. Jaja, vi med under 50 (håper vi er flere) får snakke oss opp til 50 her, så joine dere om vi kommer oss dit.
Takk for svar :)
Bruk "Leker", så kommer du fort opp i 50 :D
 
Aha! Men alle med 50 innlegg "forsvinner" mest sannynlig over i den skjulte. Jaja, vi med under 50 (håper vi er flere) får snakke oss opp til 50 her, så joine dere om vi kommer oss dit.
Takk for svar :)

Har forresten sett at det fortsatt er masse aktivitet på de åpne trådene i tidligere termingrupper selv om de har fått skjult :happy: Men ja, gjør som @Lolitaa skriver og lek i Våre leker, der flyr innleggene unna :D
 
Back
Topp