Skjult forum, hvem skal være tilgangsansvarlig?

HåpeSpire

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
❤Januarlykke 2022❤
Vi nærmer oss med stormskritt dere! Ca 1400 innlegg igjen før vi får skjult forum :D Så da lurer jeg på om noen vil være tilgangansvarlig? Det innebærer vel i grunn bare å sjekke at folk har nok innlegg til skjult forum tror jeg. Har ikke noe behov for å være det selv, så håper noen har lyst :) Tror det må være 2 stk.

Også var det ei her inne som hadde en sånn tråd med forslag til navn. Vil du lage en avstemning kanskje? :)
 
Håper to vil bli ja. Jeg har vært tidligere. Ikke mye jobb i det hele tatt. Men siden jeg har en tendens til å miste hver gang jeg blir gravid nå så tror jeg ikke jeg er den rette denne gangen.
 
Vi nærmer oss med stormskritt dere! Ca 1400 innlegg igjen før vi får skjult forum :D Så da lurer jeg på om noen vil være tilgangansvarlig? Det innebærer vel i grunn bare å sjekke at folk har nok innlegg til skjult forum tror jeg. Har ikke noe behov for å være det selv, så håper noen har lyst :) Tror det må være 2 stk.

Også var det ei her inne som hadde en sånn tråd med forslag til navn. Vil du lage en avstemning kanskje? :)
Jeg kan lage en avstemning ja:)

Håper noen tar på seg å være tilgangsansvarlig!:)
 
Hva innebærer egt sjukt forum?
 
Hva innebærer egt sjukt forum?
Skjult forum er ett forum hvor kun de som har vært så aktive som det kreves har tilgang til. Slik at det blir litt mer privat og kan dele litt mer enn hva man kanskje vil sånn som det er nå. For her har jo alle og enhver mulighet til å lese og kommentere. Men der inne er det jo krav som må følges for å være medlem:happy: Litt mer betryggende når man bretter seg ut om alt fra følelser, personlige ting til fødsel etc.
 
Tar bølgen for for @Lolitaa og @Sirkusdirektøren :smiley-bounce016
 
Back
Topp