Skjule magen...?

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Haff! Ja, jeg veeet babyen tar minimalt med plass enda, men jeg har seriøst DEN babykulemagen. Består vel 95% av luft og flesk, men likevell da... Jeg sliter med å skjule magen, fordi jeg tror at folk skal tro at jeg er gravid - og jeg har ikke avslørt nyheten enda :P Hvordan skal dette gå? Hohooooo ;) har vel alltid hatt litt flesk på magen, etter 2 fødsler, men nå virker magen mye fastere og rundere, allerede! Er jo bare såvidt pasert 7 uker... :o

Samme problem her! Kan ikke dra noe sted uten stooore collegegensere, for da syns magen. Er 6+4 i dag og andregangs.

Samme her :p Er bare 7 uker, men magen er sinnsykt vanskelig å holde inn.. Er mitt tredje sv.skap men skal jo ikke være så synlig så tidlig forde :s Før jeg ble gravid var det ingen problem med å holde inn fleske :D Men nå klarer jeg det ikke.. Håper lufta forsvinner snart! :)

Samme her :p Er bare 7 uker, men magen er sinnsykt vanskelig å holde inn.. Er mitt tredje sv.skap men skal jo ikke være så synlig så tidlig forde :s Før jeg ble gravid var det ingen problem med å holde inn fleske :D Men nå klarer jeg det ikke.. Håper lufta forsvinner snart! :)
Uke 9+5, og forsatt mage, så min har ikke roet seg :p

Samme her, går bare i store klær, men man ser det uansett! Buler ut.... Huff... Skal bli godt å vise magen når det faktisk er en baby inni der, og ikke bare være tykk :-( Da gleder jeg meg til å vise den frem ;-)

Har gitt opp å skjule min nå jeg, fått skikkelig kul:p 7+3 idag, så er jo bare oppblåst enda, men det ser virkelig ut som om jeg er 5-6 mnd på vei..!:wideyed:
Altså, ei jeg kjenner som har barn i barnehagen jeg jobber, hun har termin i september, og vi ser ut som om er like langt på vei..! Jeg er førstegangs i tillegg, mens hun venter nr 3!:p

Nei det er helt sykt! Litt studentflesk på magen min. Ikke no problem å holde magen inne før... nå er det bare å glemme!! Baggy klær er et must :-P

Jeg spiste miniform tabletter for å få ut litt luft, det funket helt greit.. Helt til for litt over en uke siden forsvant luften og magen er tilbake som før (nesten), men den er ikke like stor som e ballong slik den var.. Er 8+5 idag.. Er fremdeles veldig kvalm så regner med spiren fortsatt er her..

Har alltid hatt litt på magen men fått litt ekstra etter to svangerskap. Gått ned mange kg tidligere og nå er det mest overflødig hud og litt flesk igjen på magen, ikke problem å holde det inne og skjult bak klær før nå... Nå klarer jeg delvis men ikke helt på kvelden. Kjenner buksene strammer litt mer enn før og belte må ut et hakk på dagen :p

Jepp! Kjenner til det! :p vi har formsydde skjorter på jobb! Den nederste knappen står litt sprengt nå, umulig å skjule! :( så sikkert mange som begynner å mistenke noe føler jeg :p

Jeg er faktisk litt glad for at været ikke har vært så bra her jeg bor. Slik at jeg kan ha på meg jakker eller genser som skjuler magen :)
Har hadd litt ekstra på magen, men slanket meg før jeg ble gravid. Har nå en tydelig kul spesielt ut på dagen ^^

Har til tider vanskelig for å skjule magen. Den er som en ballong på helt ugunstige tider for meg, som feks på jobb. Jeg vet at sjefen min oppdaget det i går....

I dag spurte en av elevene mine om jeg har baby i magen, for magen min var ikke flat lenger,sa han :O

Syns den begynner å vokse jeg! Føler at magen vokser mer denne gangen enn forrige gang, men regner det har å gjøre med at jeg er 2. gangs gravid?

Syns den begynner å vokse jeg! Føler at magen vokser mer denne gangen enn forrige gang, men regner det har å gjøre med at jeg er 2. gangs gravid?
Har hørt at det et ganske normalt ja da magemusklene har vært strekt en gang i forrige graviditet :-) jeg er førstegangs gravid og føler jeg snart må vurdere mammabukse pga det går så mye ut i underlivet og jeg blir jo så oppblåst at det blir enormt ubehagelig med dongeri buksene mine :/

Jeg er faktisk litt glad for at været ikke har vært så bra her jeg bor. Slik at jeg kan ha på meg jakker eller genser som skjuler magen :)
Har hadd litt ekstra på magen, men slanket meg før jeg ble gravid. Har nå en tydelig kul spesielt ut på dagen ^^
Du, det har faktisk jeg også tenkt på. Silver lining :rolleyes:

Back
Topp