Skjule magen...?

Jeg har hatt ballongmage siden uke 5 ellernoe... Og det er ikke bare om kveldene, men om morgenen også! Nåhar mange rundt meg begynt å spøke med tvillinger, og jeg svetter mer og mer :D Misforstå meg rett, to hjerteskatter er dobbelt så mye glede, men som førstegangs syns jeg det er skummelt nok med en :P

I dag hadde jeg en kollega som slet med å se meg i øynene, blikket hennes søkte ned mot magen min under hele samtalen :-P Ingen vet noe ennå...

Nesten glad for at jeg er sykemeldt for tiden, jobber sammen med masse 40+ damer som alltid legger merke til når noen er gravid på jobb :o Da jeg var gravid med min første viste de det før meg (det var ikke planlagt) Helt utrolig! :s

Det er ingen klær som kan sjule magen min lengre. Uansett hva jeg går med så ser jeg gravid ut. Ikke mulig å tro jeg bare er oppblåst. Blir så stresset av det! Gleder meg til jeg er over 12 uker og det ikke er hemmelig lengre :p

Det er ingen klær som kan sjule magen min lengre. Uansett hva jeg går med så ser jeg gravid ut. Ikke mulig å tro jeg bare er oppblåst. Blir så stresset av det! Gleder meg til jeg er over 12 uker og det ikke er hemmelig lengre :p

Samme her!! Skal bli så godt :p

Sliter med det samme her. Men jeg går gravid med nr. 4. Men stress når man gjerne skulle fått fortalt det til folk før de ser det. Har ennå 5 uker igjen til 12 uker blir lange uker med en giga mage

Har en del vanlige topper fra før av som går inn under brystene og er løse på magen. Veier for mye og har følt meg gravid i toppene ellers, men nå ser det virkelig ut som gravidtopper! Men tettsittende klær hjelper liksom ikke det heller... Aner ikke hva jeg skal ha på meg lenger!

Har et stort problem i kveld, vet ikke hva jeg skal ha på meg i kveld i familieselskap! Er jo fra nå og utover magen blir mest oppblåst :eek: Må se om jeg finner en litt vid bluse, bare ikke for vid så folk får mistanker pga det...

Jeg har bare to bukser jeg går i, og når kvelden kommer er det rett i joggebuksa. Når jeg gikk med nr tre måtte jeg begynne med mammabukse i uke 10.

Er i uke 7+5, og har gådd opp ca 3kg allerede :p Har bestandig hatt kulemage og hatt den tanken om at folk kanskje kan tro at jeg er gravid. Liker ikke å gå i trange klær fra før, og det er ikke nå bedre nå! Hadde ei som jeg følte så litt vell mye på magen min idag... Får finne en annen genser til imorgen :p Glad det er denne uke og så to uker ferie, så tilbake på jobb med halve staben. Og når alle er tilbake trenger jeg ikke æ skjule det lenger :D

Haff! Ja, jeg veeet babyen tar minimalt med plass enda, men jeg har seriøst DEN babykulemagen. Består vel 95% av luft og flesk, men likevell da... Jeg sliter med å skjule magen, fordi jeg tror at folk skal tro at jeg er gravid - og jeg har ikke avslørt nyheten enda :P Hvordan skal dette gå? Hohooooo ;) har vel alltid hatt litt flesk på magen, etter 2 fødsler, men nå virker magen mye fastere og rundere, allerede! Er jo bare såvidt pasert 7 uker... :o
Ja hatt samme problemet, konstant oppblåst og faktisk lagt på meg selv om jeg har daglig oppkast. Prøver meg med løse gensere på jobb så tror ikke så mange ser det men det det begynne å vise så mye at jeg snart ikke kan skjule lenger. Første gang fikk jeg ingenting mage før uke 18 og noe før med nummer to. Nå føler jeg den har vært fra oppstart av forsøkene.... i uke 11 så kan snart fortelle det men likevel. Babyen er så liten så burde ikke ha mage engang.....men men

Haha.. Hadde pappa på besøk, er visst ikke nå fare for å bli avslørt enda, men satser på større genser neste gang han er på besøk. Sitat: Du e blitt tjukk, sikkeli tjukk nu. Du ligne mer og mer på tanta de.. :p Han er vant me at jeg har vært sikkelig tynn, er de siste årene at vekta virkelig har gådd litt opp..

Back
Topp