Skjule magen

27.02.2013

Andre møte med forumet
Noen tips til hvordan skjule magen? Ikke lyst at folk skal se det da jeg kun er 5 uker på vei. Men når man går gravid med nr. 4 så får man jo mage fort men trenger tips...

Slite med samme. Prøver å gå med løse og vide gensere som skjuler noe iallfall, men har mistanke om at noen ser det allerede. .... Men har ikke så mange og de begynner vel å lure hvirfor jeg nå alltid går med løse klær. Håper jeg får på meg dressen neste uke for da skal jeg i møter. Men kan jo ikke gå med løse gensere da så vet ikke hvordan jeg skal løse det....

Luft i magen lager gravid mage tidlig :p det går over etterhvert... :D straks 7 uker, nå plages jeg ikke med luft derfor er magen flat igjen:)

Luft i magen lager gravid mage tidlig :p det går over etterhvert... :D straks 7 uker, nå plages jeg ikke med luft derfor er magen flat igjen:)
Luft i magen er greit, men har ikke godt over for min del i vertfall. Er 8+1 i dag. Har ikke forstoppelse eller luft som må ut, så vet ikke hvorfor jeg er så oppblåst :p er andregangs, men fikk ikke oppblåst mage sist. Mannen sier at familien kommer til å se det :-( ImageUploadedByBV Forum1432316523.870657.jpgImageUploadedByBV Forum1432316534.357866.jpg

Jeg er 6 uker i morra og skikkelig oppblåst :/ dette er min 3 (om man regner med en sa blir dette 4)

Luft i magen er greit, men har ikke godt over for min del i vertfall. Er 8+1 i dag. Har ikke forstoppelse eller luft som må ut, så vet ikke hvorfor jeg er så oppblåst :p er andregangs, men fikk ikke oppblåst mage sist. Mannen sier at familien kommer til å se det :-( Vis vedlegget 118535Vis vedlegget 118536
Oi du har jo skikkelig babymage :D Den kommer nok til å røpe deg snart ja ;)

Oi du har jo skikkelig babymage :D Den kommer nok til å røpe deg snart ja ;)
Ja, er redd for det :-/ skulle gjerne sjult den til etter ul om 3 uker, mest pga 4 åringen, så det er litt mer sikkert at alt er ok.
Men med både min familie og svigers bare 3 min unna, så blir det ikke lett nå det er sommer og sol... :p
Så spørst om jeg blir avslørt nå i konfirmasjonen til min søster :-s

Ja, er redd for det :-/ skulle gjerne sjult den til etter ul om 3 uker, mest pga 4 åringen, så det er litt mer sikkert at alt er ok.
Men med både min familie og svigers bare 3 min unna, så blir det ikke lett nå det er sommer og sol... :p
Så spørst om jeg blir avslørt nå i konfirmasjonen til min søster :-s
Du er god om du klarer å holde dette skjult :D

Jeg går også med løse topper, men tror egentlig at jeg lurer meg selv fordi da synes det minst like godt at magen buler ut...! Om du ser 2 mnd på vei ut, så ser jeg 6 mnd på vei ut så er ikke sjans for å skjule det! Men prøver å dekke det i generell overvekt! :-( Huff...

Oppblåst jeg også, hormonene gjør det, vann og luft. I tillegg har jeg lagt på meg det siste året, så da synes det ekstra lett.

Nå har jeg derimot oppdaget noe som gjør meg glad, den ekte babymagen. Den synes ikke enda, den er nedenfor linningen og passer i vanlige bukser enda, men der er det en liiiiiiten kurve på magen. Over linningen er magen. Det er ikke babyen, det er fire mye kakao på jobb og potetgull hjemme, samt luft og vann.

Men tenk, om noen uker blir den kurven større!

I mellomtiden har jeg et problem, som deg. På jobb og privat. Selvsagt har halve familien bursdag i juni, begge foreldrene mine, min svigerinne, min mann etc, så det samles en del folk jeg ikke hadde tenkt å informere enda. Usikker på hvordan det skal gå

Her er det også veldig tydelig. Jeg vil ikke si det til noen før vi vet at det er friskt denne gangen.så prøver å skjule det.
Hvor lenge er det siden dere var gravide sist?
Jeg hadde egentlig termin i oktober, men ble satt i gang før.
Føler at kroppen har programert magemusklene til å fordufte veldig fort denne gangen. Samtidig er mage treg og opplåst:p

Her er jeg bare 4+3 og det er nok en stund til det begynner å bule ;) Men det ser ut som du kanskje kan få litt problemer med den kulen der ja! Lykke til ;)

Yngste hos meg er 2 år og med ho kunne man å se det fra rundt nå. Å det gikk aldri vekk liksom så veldig gravid ut hele tiden... så nå er det viktig og skjule.

Godt oppblåst her og. Fekk minsten i oktober-14. Har ein del ekstra på magen, så vise heldigvis ikkje endå :P

Pjuh!! Inngen sa noe. Kansje noen har en misstanke, men er så lettet! Da må det vell gå å holde sjult i 2-3 uker til :D :D

8 uker og magen et mindre nå enn for 2-3 uker siden.

Back
Topp